DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 05. Педагогічні науки: реалії та перспективи » Випуск 59 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24132
Title: Система методологічних знань і вмінь у шкільному курсі фізики
Authors: Стецик, С. П.
Keywords: навчання фізики
шкільний курс фізики
методологічні знання
методологічні вміння
система знань і вмінь
studies of physics
school kurs physics
methodological knowledge
methodological abilities
system of knowledge and abilities
Issue Date: 2017
Publisher: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Стецик, С. П. Система методологічних знань і вмінь у шкільному курсі фізики / С. П. Стецик // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2017. - Вип. 59. – С. 182-189.
Abstract: Необхідність формування в учнів глибоких знань про суть експериментального пізнання визначається тією роллю, яку відіграє експеримент у фізичних дослідженнях. Теоретичне пізнання учня включає як рівень оволодіння окремими методами, так і рівень засвоєння цілісної фізичної теорії. З розвитком інформаційно-комунікаційних технологій великого поширення в науці отримало моделювання за допомогою комп’ютерів. За допомогою таких моделей розраховують програму складних науково-технічних, виробничих і соціальних процесів. Використовуючи аналогію у процесі пізнання, учні поступово опановують інтелектуальну навичку зведення одного складного явища до інших, простішим і вже вивченим.
A forming necessity for the students of thorough knowledge about essence of experimental cognition is determined by a that role which is played by an experiment in physical researches. Theoretical cognition of student includes both the level of capture separate methods and level of mastering of integral physical theory. With development of informatively-communication technologies of large distribution in science got a design by means of computers. By means of such models expect the program of difficult scientific and technical, productive and social processes. Using an analogy in the process of cognition, students gradually seize intellectual skill of erection of one difficult phenomenon to other, more simple and already studied.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24132
Appears in Collections:Випуск 59

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Stetsyk S. P.pdf190.31 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.