Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Широкий контекст загальноосвітньої підготовки вчителів хореографії у США

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Сало, Л. В.
dc.date.accessioned 2019-04-09T12:35:15Z
dc.date.available 2019-04-09T12:35:15Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Сало, Л. В. Широкий контекст загальноосвітньої підготовки вчителів хореографії у США / Л. В. Сало // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. – Вип. 65. – С. 94-99. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24111
dc.description.abstract Статтю присвячено висвітленню особливостей загальноосвітньої підготовки вчителів хореографії в університетах США. Розглянуто зміст підготовки вчителів хореографії в США на рівні бакалавра. Подана детальна характеристика навчальних курсів за базовими напрямами загальноосвітньої підготовки, а саме: аналітичне читання і письмо, вивчення гуманітарних текстів, математична грамотність. Проаналізовано результати навчання, передбачені унаслідок опанування цими курсами. Детально розглянуто навчальні курси, які пропонуються студентам за напрямами загальноосвітньої підготовки більш широкого контексту: мистецтво, поведінка людини, раса та етнічна різноманітність, наука та техніка, американське суспільство, світова спільнота. З’ясовано механізм створення власної освітньої траєкторії, яка є індивідуальною для кожного студента. ua
dc.description.abstract The article deals with the peculiarities of general educational training of choreography teachers in the US universities. The content of choreography teachers’ training in the USA on bachelor’s level is examined. The detailed characteristics of education courses of foundation area of general education background, in particular: analytical reading & writing, intellectual heritage, quantitative literacy, is given. The results of education foreseen as consequences of mastering of these courses are analyzed. The educational courses offered to students by the general education breadth background are considered in detail: arts, human behavior, race and diversity, science and technology, U.S. society, world society. The mechanism of creation of student’s own educational trajectory, which is individual to every student, is found out. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject підготовка вчителів хореографії в США ua
dc.subject загальноосвітня підготовка ua
dc.subject блок загальноосвітніх дисциплін ua
dc.subject базові курси ua
dc.subject курси широкого контексту ua
dc.subject створення власної освітньої траєкторії студента ua
dc.subject загальні компетентності вчителя хореографії ua
dc.subject ключові компетентності студентів ua
dc.subject choreography teachers’ training in the USA ua
dc.subject general educational training ua
dc.subject general education program ua
dc.subject foundation courses ua
dc.subject breadth courses ua
dc.subject creation of student’s own educational trajectory ua
dc.subject choreography teacher’s general competencies ua
dc.subject key students’ competencies ua
dc.subject.classification [371.134:793.3(07) ua
dc.title Широкий контекст загальноосвітньої підготовки вчителів хореографії у США ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу