Статтю присвячено висвітленню особливостей загальноосвітньої підготовки вчителів хореографії в університетах США. Розглянуто зміст підготовки вчителів хореографії в США на рівні бакалавра. Подана детальна характеристика навчальних курсів за базовими напрямами загальноосвітньої підготовки, а саме: аналітичне читання і письмо, вивчення гуманітарних текстів, математична грамотність. Проаналізовано результати навчання, передбачені унаслідок опанування цими курсами. Детально розглянуто навчальні курси, які пропонуються студентам за напрямами загальноосвітньої підготовки більш широкого контексту: мистецтво, поведінка людини, раса та етнічна
різноманітність, наука та техніка, американське суспільство, світова спільнота. З’ясовано механізм створення власної освітньої траєкторії, яка є індивідуальною для кожного студента.
The article deals with the peculiarities of general educational training of choreography teachers in the US universities. The content of choreography teachers’ training in the USA on bachelor’s level is examined. The detailed characteristics of education courses of foundation area of general education background, in particular: analytical reading & writing, intellectual heritage, quantitative literacy, is given. The results of education foreseen as consequences of mastering of these courses are analyzed. The educational courses offered to students by the general education breadth background are considered in detail: arts, human behavior, race and diversity, science and technology, U.S. society, world society. The mechanism of creation of student’s own educational trajectory, which is individual to every student, is found out.