ISSN: 2310-8290
dc.contributor.author | Савченко, Р. В.![]() |
|
dc.date.accessioned | 2019-04-08T11:36:40Z | |
dc.date.available | 2019-04-08T11:36:40Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.citation | Савченко, Р. В. Особливості балетмейстерських пошуків українських хореографів другої половини ХХ століття : творчий метод Анатолія Шекери / Р. В. Савченко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2017. - Вип. 59. – С. 143-149. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24095 | |
dc.description.abstract | У статті, присвяченій видатному українському хореографу другої половини ХХ століття – Анатолію Шекері (1935–2000), висвітлено основні етапи сценічної діяльності майстра, проаналізовано жанрові особливості та ідейно-художній зміст, створених ним танцювальних полотен. Встановлено, що балетмейстер спирався на розвинені танцювальні форми, класичну хореографічну лексику, пластичний гротеск, цікаво використовував окремі знахідки драматичного театру і кінематографу. Прагнучи до емоційної хореографічної поетики, постановник намагався досягти стильової єдності всіх компонентів спектаклю, водночас зберігаючи яскраві контрасти головних драматургійних ліній балету. | ua |
dc.description.abstract | In the article, devoted the prominent Ukrainian choreographer of the second half of ХХ century – Anatoliy Shekere (1935–2000), the basic stages of activity of master are sanctified, genre features and ideyno-khudozhestvennoe maintenance are analysed, created them dancings linens.It is set that a balletmaster leaned against the developed dancings forms, classic choreography, plastic grotesque, interestingly utillized the separate finds of legitimate drama and cinema. Aspiring to the emotional choreographic poetics, a producer tried to attain having a special purpose unity of all of the tools of theatrical, simultaneously saving the bright contrasts of main dramaturgic lines of theatrical. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | український балетний театр | ua |
dc.subject | хореографічна культура | ua |
dc.subject | балетмейстерські експерименти | ua |
dc.subject | танцювальна образність | ua |
dc.subject | Ukrainian ballet theater | ua |
dc.subject | choreographic culture | ua |
dc.subject | ballet-master experiments | ua |
dc.subject | dancing vividness | ua |
dc.subject.classification | 792.8(477)(092)"1950/1999" | ua |
dc.title | Особливості балетмейстерських пошуків українських хореографів другої половини ХХ століття: творчий метод Анатолія Шекери | ua |
dc.type | Article | ua |