У статті, присвяченій видатному українському хореографу другої половини ХХ століття – Анатолію Шекері (1935–2000), висвітлено основні етапи сценічної діяльності майстра, проаналізовано жанрові особливості та ідейно-художній зміст, створених ним танцювальних
полотен. Встановлено, що балетмейстер спирався на розвинені танцювальні форми, класичну хореографічну лексику, пластичний гротеск, цікаво використовував окремі знахідки драматичного театру і кінематографу. Прагнучи до емоційної хореографічної поетики,
постановник намагався досягти стильової єдності всіх компонентів спектаклю, водночас зберігаючи яскраві контрасти головних драматургійних ліній балету.
In the article, devoted the prominent Ukrainian choreographer of the second half of ХХ century –
Anatoliy Shekere (1935–2000), the basic stages of activity of master are sanctified, genre features and
ideyno-khudozhestvennoe maintenance are analysed, created them dancings linens.It is set that a balletmaster
leaned against the developed dancings forms, classic choreography, plastic grotesque,
interestingly utillized the separate finds of legitimate drama and cinema. Aspiring to the emotional
choreographic poetics, a producer tried to attain having a special purpose unity of all of the tools of
theatrical, simultaneously saving the bright contrasts of main dramaturgic lines of theatrical.