DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 05. Педагогічні науки: реалії та перспективи » Випуск 59 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24095
Title: Особливості балетмейстерських пошуків українських хореографів другої половини ХХ століття: творчий метод Анатолія Шекери
Authors: Савченко, Р. В.
Keywords: український балетний театр
хореографічна культура
балетмейстерські експерименти
танцювальна образність
Ukrainian ballet theater
choreographic culture
ballet-master experiments
dancing vividness
Issue Date: 2017
Publisher: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Савченко, Р. В. Особливості балетмейстерських пошуків українських хореографів другої половини ХХ століття : творчий метод Анатолія Шекери / Р. В. Савченко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2017. - Вип. 59. – С. 143-149.
Abstract: У статті, присвяченій видатному українському хореографу другої половини ХХ століття – Анатолію Шекері (1935–2000), висвітлено основні етапи сценічної діяльності майстра, проаналізовано жанрові особливості та ідейно-художній зміст, створених ним танцювальних полотен. Встановлено, що балетмейстер спирався на розвинені танцювальні форми, класичну хореографічну лексику, пластичний гротеск, цікаво використовував окремі знахідки драматичного театру і кінематографу. Прагнучи до емоційної хореографічної поетики, постановник намагався досягти стильової єдності всіх компонентів спектаклю, водночас зберігаючи яскраві контрасти головних драматургійних ліній балету.
In the article, devoted the prominent Ukrainian choreographer of the second half of ХХ century – Anatoliy Shekere (1935–2000), the basic stages of activity of master are sanctified, genre features and ideyno-khudozhestvennoe maintenance are analysed, created them dancings linens.It is set that a balletmaster leaned against the developed dancings forms, classic choreography, plastic grotesque, interestingly utillized the separate finds of legitimate drama and cinema. Aspiring to the emotional choreographic poetics, a producer tried to attain having a special purpose unity of all of the tools of theatrical, simultaneously saving the bright contrasts of main dramaturgic lines of theatrical.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24095
Appears in Collections:Випуск 59

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Savchenko R. V.pdf185.12 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.