Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Саморозвиток: суть феномена та аналіз обізнаності суб’єктів системи неперервної освіти

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Савош, В. О.
dc.date.accessioned 2019-04-08T11:32:04Z
dc.date.available 2019-04-08T11:32:04Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Савош, В. О. Саморозвиток : суть феномена та аналіз обізнаності суб’єктів системи неперервної освіти / В. О. Савош // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2017. - Вип. 59. – С. 137-143. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24093
dc.description.abstract У статті розкрито філософський, психологічний та педагогічний підходи до тлумачення суті поняття “саморозвиток”. Узагальнено погляди дослідників феномену, в яких йдеться про: встановлення зв’язку між розвитком і саморозвитком; визначення характеристик, внутрішніх умов та внутрішніх рушійних сил саморозвитку як процесу, з’ясування факторів визначення ходу саморозвитку та його результатів; розкриття впливу навчання та виховання на саморозвиток. Також проаналізовано результати анкетування вчителів фізики і старшокласників та сформульовано висновки щодо розуміння ними суті феномену. ua
dc.description.abstract The article deals with the philosophical, psychological and pedagogical approaches to the interpretation of the concept of "self-development". The views of researchers of the phenomenon are summarized, which are establishing a connection between development and self-development; definition of characteristics, internal conditions and internal motive forces of self-development as a process, elucidation of the factors determining the course of self-development and its results; Disclosure of the impact of education and self-development. Moreover, results of the questionnaire of teachers of physics and senior pupils were also analyzed and conclusions were formulated regarding the understanding of the essence of the phenomenon. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject саморозвиток ua
dc.subject розвиток ua
dc.subject система неперервної освіти ua
dc.subject вчителі фізики ua
dc.subject старшокласники ua
dc.subject self-development ua
dc.subject development ua
dc.subject system of continuous education ua
dc.subject teachers of physics ua
dc.subject senior pupils ua
dc.subject.classification 373.5 ua
dc.title Саморозвиток: суть феномена та аналіз обізнаності суб’єктів системи неперервної освіти ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Links Collection

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics