У статті розглянута проблема міждисциплінарної інтеграції фізики й математики у
підготовці молодших спеціалістів галузі знань 27 “Транспорт” у вищому навчальному закладі І-ІІ рівнів акредитації. Проаналізовано зміст українських і австрійських підручників та програм з математики і фізики для середньої школи. Запропоновані пропозиції щодо методичного вдосконалення навчального процесу шляхом проведення бінарних занять, під час яких здійснюється інтеграція фізики, математики та дисциплін професійного спрямування у морехідному училищі
This article deals with a problem of interdisciplinary integration of physics and mathematics during the training of junior specialists in the scope of knowledge 27 “Transport” at a higher education institution of I-II levels of accreditation. The contents of Ukrainian and Austrianhigh school textbooks and Syllabi in mathematics and physics have been analysed. Suggestions concerning methodological improvement of the educational process have been offered by conducting binary classes where physics,
mathematics and vocational disciplines in the maritime college are integrated.