DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 05. Педагогічні науки: реалії та перспективи » Випуск 59 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24091
Title: Міждисциплінарна інтеграція фізики та математики у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації як методична проблема
Authors: Плотнікова, О. Л.
Keywords: міждисциплінарна інтеграція
бінарні заняття
курсанти училища
навчання фізики
математики та дисциплін професійного спрямування
interdisciplinary integration
binary classes
college cadets
training in physics
mathematics and vocational disciplines
Issue Date: 2017
Publisher: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Плотнікова, О. Л. Міждисциплінарна інтеграція фізики та математики у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації як методична проблема / О. Л. Плотнікова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2017. - Вип. 59. – С. 123-131.
Abstract: У статті розглянута проблема міждисциплінарної інтеграції фізики й математики у підготовці молодших спеціалістів галузі знань 27 “Транспорт” у вищому навчальному закладі І-ІІ рівнів акредитації. Проаналізовано зміст українських і австрійських підручників та програм з математики і фізики для середньої школи. Запропоновані пропозиції щодо методичного вдосконалення навчального процесу шляхом проведення бінарних занять, під час яких здійснюється інтеграція фізики, математики та дисциплін професійного спрямування у морехідному училищі
This article deals with a problem of interdisciplinary integration of physics and mathematics during the training of junior specialists in the scope of knowledge 27 “Transport” at a higher education institution of I-II levels of accreditation. The contents of Ukrainian and Austrianhigh school textbooks and Syllabi in mathematics and physics have been analysed. Suggestions concerning methodological improvement of the educational process have been offered by conducting binary classes where physics, mathematics and vocational disciplines in the maritime college are integrated.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24091
Appears in Collections:Випуск 59

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Plotnikova O. L.pdf222.71 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.