Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Розвиток пізнавальних інтересів і здібностей учнів на уроках фізики

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Касянова, Г. В.
dc.date.accessioned 2019-04-06T10:45:34Z
dc.date.available 2019-04-06T10:45:34Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Касянова, Г. В. Розвиток пізнавальних інтересів і здібностей учнів на уроках фізики / Г. В. Касянова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2017. - Вип. 59. – С. 56-61. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24064
dc.description.abstract Головним показником ефективності навчання стає не лише і не стільки сума предметних знань, засвоєних учнями, скільки сформованість у них умінь і навичок самостійно здобувати нові знання у процесі навчальної діяльності. Говорячи про пізнавальний інтерес як про рушійну силу всього процесу навчання, не слід забувати, що цей процес не повинен пристосовуватися до індивідуальних і частенько обмежених інтересів учня. Навчання повинне виражати передусім потреби й інтереси суспільства, але це є і майбутні потреби й інтереси дитини, коли вона виросте в активного учасника суспільного життя і виробництва. Пізнавальна діяльність учня досягає найвищого рівня творчого засвоєння знань, якщо він сам формулює проблему. Важливим засобом формування пізнавальних інтересів учнів, виховання у них емоційності як риси особистості можуть стати ті елементи наукової біографіки, які показують романтику наукового пошуку тощо. ua
dc.description.abstract Becomes the main index of efficiency of studies not only and not so much sum of subject knowledge, mastered by students, скільки formed for them abilities and skills independently to obtain new knowledge in the process of educational activity. Speaking about cognitive interest as about motive force of all process of studies, it does not follow to forget that this process must not adapt to individual and, frequently, the limited interests of student. Studies must express necessities and interests of society foremost, but it is future necessities and interests of child, when she will grow for the active participant of public life and production. Cognitive activity of student arrives at the greatest level of the creative mastering of knowledge, if he formulates a problem. By the important mean of forming of cognitive interests of students, education for them of emotionality as lines of personality can become those elements of scientific graphic bioarts, which show to romanticism of scientific search and others like that. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject навчання фізики ua
dc.subject пізнавальна діяльність ua
dc.subject пізнавальний інтерес ua
dc.subject здібності учнів ua
dc.subject studies of physics ua
dc.subject cognitive activity ua
dc.subject cognitive interest ua
dc.subject capabilities students ua
dc.subject.classification 53(07) ua
dc.title Розвиток пізнавальних інтересів і здібностей учнів на уроках фізики ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics