Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Модель особистісного самовдосконалення майбутнього педагога дошкільної освіти

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Шапаренко, Х. А.
dc.date.accessioned 2019-03-27T10:07:17Z
dc.date.available 2019-03-27T10:07:17Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Шапаренко, Х. А. Модель особистісного самовдосконалення майбутнього педагога дошкільної освіти / Х. А. Шапаренко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. 61. - С. 323-326. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23878
dc.description.abstract У статті з’ясовано сутність категорій "модель" та "моделювання" стосовно проблеми особистісного самовдосконалення майбутніх педагогів дошкільної освіти. Охарактеризовано сутність і зміст поняття "педагогічне моделювання". Визначено теоретичні аспекти педагогічного моделювання процесу особистісного самовдосконалення майбутніх педагогів дошкільної освіти. Представлена авторська позиція стосовно моделі особистісного самовдосконалення майбутніх педагогів дошкільної освіти, яка базується на інтеграції ціннісного розуміння педагогічної діяльності як особливого виду духовної культури. Обґрунтовано основні компоненти педагогічної моделі особистісного самовдосконалення майбутніх педагогів дошкільної освіти. ua
dc.description.abstract В статье выяснена сущность категорий "модель" и "моделирование" относительно проблемы личностного самосовершенствования будущих педагогов дошкольного образования. Охарактеризована сущность и содержание понятия "педагогическое моделирование". Определены теоретические аспекты педагогического моделирования процесса личностного самосовершенствования будущих педагогов дошкольного образования. Представленная авторская позиция касательно модели личностного самосовершенствования будущих педагогов дошкольного образования, которая базируется на интеграции ценностного понимания педагогической деятельности как особенного вида духовной культуры. Обоснованы основные компоненты педагогической модели личностного самосовершенствования будущих педагогов дошкольного образования. ua
dc.description.abstract The essence of categories "the model" and "the design" in their relation to the problem of personal self-improvement of future teachers of preschool education has been clarified in this article. The essence and maintenance of the concept "the pedagogical design" have been described. The theoretical aspects of pedagogical design of the personal self-improvement process of future teachers of preschool education are identified. Author’s position concerning the personal self-improvement model of future teachers of preschool education which is based on the integration of the valued understanding of pedagogical activity as the special type of spiritual culture has been presented. Basic components of pedagogical model of personal self-improvement of future teachers of preschool education have been justified. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject модель ua
dc.subject моделювання ua
dc.subject педагогічна модель ua
dc.subject особистісне самовдосконалення ua
dc.subject духовна культура ua
dc.subject системний підхід ua
dc.subject компоненти педагогічної моделі ua
dc.subject педагог дошкільної освіти ua
dc.subject моделирование ua
dc.subject педагогическая модель ua
dc.subject личностное самосовершенствование ua
dc.subject духовная культура ua
dc.subject системный подход ua
dc.subject компоненты педагогической модели ua
dc.subject педагог дошкольного образования ua
dc.subject model ua
dc.subject design ua
dc.subject pedagogical model ua
dc.subject personality self-improvement ua
dc.subject spiritual culture ua
dc.subject systematic approach ua
dc.subject components of the pedagogical model ua
dc.subject teacher of preschool education ua
dc.subject.classification 378.011.3-051:373.2]:37.015.31-044.337(045) ua
dc.title Модель особистісного самовдосконалення майбутнього педагога дошкільної освіти ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу