В роботі розглядається застосування інтерактивних вправ на практичних заняттях в курсі професійно орієнтованого вивчення іноземної мови. Виділено функцію рольової гри й ситуативних комунікативних завдань як методів фор-
мування професійної комунікативної компетентності майбутнього фахівця під час вивчення іноземної мови шляхом стимулювання вербального мислення студента і створюючи необхідність в іншомовній мовленнєвій діяльності. Також піднімається питання ефективності навчально-виховних методів інтенсифікації професійної підготовки майбутнього фахівця соціальної сфери шляхом моделювання професійної діяльності фахівця в галузі соціальної сфери в ситуаціях міжособистісного спілкування та підвищення рівня адаптації майбутніх фахівців до культурних відмінностей клієнтів соціальних служб для ефективного функціонування в умовах полікультурних спільнот.
This article focuses on the usage of interactive exercises during ELSP practical classes. Role-plays or simulations are regarded as the particularly significant means for forming the future specialist professional communicative competence as well as polycultural competence development process via second language acquisition. The issue of the effectiveness of educational and training methods for intensifying vocational training of the future specialist in the social sphere is also raised. Due to the population increased heterogeneity, more people from a variety of cultures now utilize social care facilities, social workers need to be aware of their varying perceptions. The ways of increasing the level of adaptation of future specialists to the cultural differences of social service clients for effective functioning in the conditions of multicultural communities are proposed.