У статті виділено та охарактеризовано аналітико-прогностичний, діяльнісно-творчий, результативно-порівняльний етапи підготовки майбутніх вихователів до патріотичного виховання дітей старшого дошкільного віку. На діяльнісно-творчому етапі подано та впроваджено у педагогічний процес вищого навчального закладу розробку спец-курсу "Патріотичне виховання дітей старшого дошкільного віку" з метою надання майбутнім педагогам систематизованих знань про формування професійної майстерності і розвиток відповідних умінь. Внаслідок вивчення курсу розкрито загальнопредметні та фахові компетентності, якими студент має оволодіти.
В статье выделены и охарактеризованы аналитико-прогностический, деятельностно-творческий, результативно-сравнительный этапы подготовки будущих воспитателей к патриотическому воспитанию детей старшего дошкольного возраста. На деятельно-творческом этапе подано и внедрено в педагогический процесс вуза разработку спецкурса "Патриотическое воспитание детей старшего дошкольного возраста" с целью предоставления будущим педагогам систематизированных знаний о формировании профессионального мастерства и развитии соответствующих умений. В результате изучения курса раскрыто общепредметные и профессиональные компетентности, которыми студент должен овладеть.
The article highlights and characterizes the analytical and prognostic, activity-creative, productive-comparative stages of preparation of future educators for the patriotic upbringing of children of the senior preschool age. At the activity and creative stage, the special course "Patriotic upbringing of children of the senior preschool age" was presented and introduced in the pedagogical process of the higher educational institutions in order to provide future teachers with systematized knowledge on the formation of professional skills and the development of appropriate skills. As a result of the course study, the general subjects and professional competences that the student has to master is revealed.