Якісна підготовка майбутнього соціального працівника до професійної мобільності залежить від вибору методів її реалізації. Сьогодні актуальними є продуктивні методи, які дозволяють організувати освітній процес з урахуванням професійної спрямованості навчання, а також з орієнтацією на особистість студента, його інтереси, мотиви, схильності та здібності. У статті розглядаються кейс-методи, методи інтелектуальних ігор, інформаційно-мобільні методи, методи проектів, портфоліо у процесі професійної підготовки майбутніх працівників соціальної сфери в Україні. Обґрунтовано, що робота з підготовки до професійної мобільності з використанням комплексу інноваційних методів дозволяє застосовувати теоретичні знання для розв’язання практичних завдань, формує професійно необхідний комплекс компетентностей, допомагає розвивати незалежне мислення студентів, поєднуючи теорію з практикою.
Quality training in future social worker's professional mobility depends on the choice of implementation methods. Today actual are productive methods that allow you to organize the educational process taking into account the professional orientation
in training and orientation to the student's personality, their interests, motives, inclinations and abilities. The article discusses the case study methods, intellectual games, information mobile methods, projects, portfolios in the process of professional training of future social workers in Ukraine. It is proved that the work on preparation for professional mobility with the use of innovative techniques allows applying theoretical knowledge to solve practical problems, form the necessary complex of professional competences, helps to develop independent thinking of students, combining theory with practice.