В статті здійснюється аналіз феномену академічної мобільності з метою пошуку критеріїв оцінки результативності його актуалізації.
Висувається теза, що справжня академічна мобільність, на відміну від її формального виду (академічний туризм, виконання формальних ознак академічної мобільності тощо) в якості критерію своєї результативності має приріст евристичності особистості в предметній сфері, який би свідчив про її глибоке включення в обмін академічними та науковими досягненнями, якісну.
The analysis of academic mobility phenomenon at the context of searching of estimation criteria of one’s actualization is performed at the article.
At the article author brings forward an idea that true academic mobility (as distinct from one’s formal forms such as academic tourism or performing of formal attributes of academic mobility) has an increment of heuristic potential of personality at content area. This fact means a deep inclusion of personality into the processes of academic and scientific achievements exchange, improvement of language competences etc.
В статье проводится анализ феномена академической мобильности с целью поиска критериев оценки результативности его актуализации.
Выдвигается тезис, что истинная академическая мобильность, в отличие от её формального вида (академический туризм, выполнение формальных признаков академической мобильности и т.д.) в качестве критерия своей результативности имеет прирост эвристичности личности в предметной сфере, который бы свидетельствовал о глубоком её включении в обмен академическими и научными достижениями, качественную межкультурную коммуникацию, процессы развития языковых компетенций и т.д.