DSpace at library NPU Dragomanova » Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова » Факультет менеджменту освіти та науки » Наукові праці Факультету менеджменту освіти та науки »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23836
Title: Феномен академічної мобільності в дискурсі евристичності особистості
Other Titles: Phenomenon of academic mobility at the discourse of heuristicity of personality
Феномен академической мобильности в дискурсе эвристичности личности
Authors: Свириденко, Денис Борисович
Keywords: академічна мобільність
Болонський процес
евристичність
європейський простір вищої освіти
творчість
academic mobility
Bologna process
heuristicity
European Area of Higher Education
creativeness.
академическая мобильность
Болонский процесс
эвристичность
европейское пространство высшего образования
творчество
Issue Date: 2014
Publisher: Видавництво "Гілея"
Citation: Свириденко, Д. Б. Феномен академічної мобільності в дискурсі евристичності особистості / Д. Б. Свиреденко // Гілея. Історичні науки. Філософські науки. Політичні науки : науковий вісник : збірник наукових праць / гол. ред. В. М. Вашевич ; НПУ імені М. П. Драгомнова, Укр. акад. наук. – Київ : ПП «Видавництво «Гілея», 2014. - Вип. 84 (5). - С. 285-289.
Abstract: В статті здійснюється аналіз феномену академічної мобільності з метою пошуку критеріїв оцінки результативності його актуалізації. Висувається теза, що справжня академічна мобільність, на відміну від її формального виду (академічний туризм, виконання формальних ознак академічної мобільності тощо) в якості критерію своєї результативності має приріст евристичності особистості в предметній сфері, який би свідчив про її глибоке включення в обмін академічними та науковими досягненнями, якісну.
The analysis of academic mobility phenomenon at the context of searching of estimation criteria of one’s actualization is performed at the article. At the article author brings forward an idea that true academic mobility (as distinct from one’s formal forms such as academic tourism or performing of formal attributes of academic mobility) has an increment of heuristic potential of personality at content area. This fact means a deep inclusion of personality into the processes of academic and scientific achievements exchange, improvement of language competences etc.
В статье проводится анализ феномена академической мобильности с целью поиска критериев оценки результативности его актуализации. Выдвигается тезис, что истинная академическая мобильность, в отличие от её формального вида (академический туризм, выполнение формальных признаков академической мобильности и т.д.) в качестве критерия своей результативности имеет прирост эвристичности личности в предметной сфере, который бы свидетельствовал о глубоком её включении в обмен академическими и научными достижениями, качественную межкультурную коммуникацию, процессы развития языковых компетенций и т.д.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23836
Appears in Collections:Наукові праці Факультету менеджменту освіти та науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Svyrydenko.pdfосновна стаття7.39 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.