У статті розглядається медіаграмотність як складова частина інформаційної культури студентської молоді. В умовах надлишку різноманітної інформації необхідно грамотно її сприймати, розуміти, аналізувати, що, в свою чергу, вимагає цілеспрямованої підготовки до вмілого її використання. У процесі реформування вищої освіти необхідно зробити важливий акцент на формуванні медіаграмотності та інформаційної культури, оволодіння якими сприяє реальному розумінню себе як особистості, майбутнього фахівця, свого місця і ролі в суспільстві та у світі в цілому.
Автори статті пояснюють медіаграмотність як властивість особистості і необхідну умову для ефективної поведінки в сучасному медіапросторі. Для вирішення проблеми формування медіаграмотності студентів авторами був розроблений факультативний навчальний курс "Засоби масової комунікації і сучасність". Впровадження цього навчального курсу в освітній процес вищого навчального закладу сприятиме підготовці фахівців, які вміють критично аналізувати наявні медіаресурси, створювати нові і здатні до самостійної творчої діяльності в медіапросторі.
В статье рассматривается медиаграмотность как составляющая информационной культуры студенческой молодежи. В условиях избытка разнообразной информации необходимо грамотно ее воспринимать, понимать, анализировать, что, в свою очередь, требует целенаправленной подготовки к умелому ее использованию. В процессе реформирования высшего образования необходимо сделать важный акцент на формировании медиаграмотности, информационной культуры, овладение которыми способствует реальному пониманию себя как личности, будущего специалиста, своего места и роли в обществе и в мире в целом. Авторы статьи объясняют медиаграмотность как свойство личности и необходимое условие для эффективного поведения в современном медиапространстве. Для решения проблемы формирования медиаграмотности студентов авторами был разработан факультативный учебный курс "Средства массовой коммуникации и современность". Внедрение этого учебного курса в образовательный процесс высшего учебного заведения будет способствовать подготовке специалистов, умеющих критически анализировать имеющиеся медиаресурсы, создавать новые и способных к самостоятельной творческой деятельности в медиапространстве.
Thearticleisdevotedtotheproblemofmedia literacy as a component of university student information culture. Modern life is impossible without mass media that is one of the basic informational sources, in particular for student youth. In the process of reforming Higher Education there is a need to form media literacy of student youth. The relevance and significance of media literacy and information culture for student personal and professional development is emphasized. The authors define media literacy as the ability to work with media systems and find necessary and useful information, to use reliable informational sources and work with modern media devices and technologies. To solve the problem of forming university student media literacy the authors presented an optional training course "Mass media and Modernity" that consists of theoretical and practical activities. The goal of the course is to raise awareness of student youth about communications and media industry by introducing them to the different types of media as well as to develop their critical thinking skills, ability to analyze different media content, to understand and to resist manipulation in modern media space.