У статті актуалізується проблема забезпечення якості професійної підготовки майбутніх учителів природни-
чо-математичних дисциплін. Виокремлено низку взаємопов’язаних чинників, які впливають на якість професійної
підготовки майбутніх учителів природничо-математичних дисциплін: недостатню авторитетність учительської
професії, падіння престижу природничо-математичної освіти, зниження знань учнів із предметів природничо-мате-
матичного циклу, вступ до закладів вищої освіти на відповідні напрями підготовки абітурієнтів із невисокими балами
із зовнішнього незалежного оцінювання. Наголошено на важливості та необхідності знань із природничо-математич-
них наук для цілісного розвитку молодої людини в сучасному мережевому суспільстві. Якісна професійна підготовка
майбутніх учителів є важливим складником модернізації української освіти, головним стрижнем, навколо якого ма-
ють здійснюватися інноваційні освітні процеси в сучасному європейському просторі.
The article deals with the problem of assuring quality of future teachers of natural and mathematical sciences professional
training. A range of interconnected factors influencing quality of future teachers of natural and mathematical sciences
professional training is defined, such as insufficient authority of the teaching profession, natural and mathematical education
losing its prestige, students’ knowledge reduction of natural and mathematical sciences, entering relevant faculties of higher
educational institutions and training the entrants with low points of external independent evaluation. Importance and necessity
of knowledge of natural and mathematical sciences for the holistic development of a young person in modern network society
are emphasized. Qualitative professional training of future teachers is an essential constituent of modernization of Ukrainian
education, the main core around which innovative educational processes in modern European space should be carried out.