Робота є теоретико-експериментальним дослідженням
особливостей проведения уроків позакласного читання з української л1тератури у старших класах загальноосвітньої школи. У дисертації висвітлені питання, що стосуються Teopiї i практики системної організації урок1в позакласного читання, вдосконалення котрої базується на спіпрацю вчителя й учнів, урізноманнітненні форм занять i cnocoбів презентації знань, врахуванні психологічних особливостей старшокласник1в.
Работа является теоретико-экспериментальным исследованием особенностей проведения уроков внеклассного чтения по украинской литературе в старших классах общеобразовательной
школы. В диссертации освещены вопросы, касающиеся теории и практики системной организации уроков внеклассного чтения,
усовершенствование которой базируется на сотрудничестве учителя
и учащихся, использовании разнообразных форм занятий и способов
презентации знаний, учитывании психологических особенностей
старшеклассников.
The thesis is devoted to theoretico-experimental investigation of
peculiarities of conducting out-of-class reading lessons of Ukrainian
Literature in the senior forms of schools of general education. The thesis
presents the problems of theory and practice of system organization of
out-of-class reading lessons, the improvement of which is based on
cooperation of the teacher and the pupils, variety of forms of lessons and
ways of presenting knowledge, consideration of psychological
peculiarities of senior forms pupils.