DSpace at library NPU Dragomanova » Автореферати та дисертації » Автореферати »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23697
Title: Системний підхід до організації уроків позакласного читання у старших класах загальноосвітньої школи
Authors: Вокальчук, Євгеній Лукашович
Keywords: уроки позакласного читання
системний підхід
зміст навчання
способи презентації знань
ціннісні ор1єнтири
уроки внеклассного чтения
системный подход
содержание обучения
способы презентации знаний
ценностные ориентиры
out-of-class reading lessons
system approach
subject of education
ways of presenting knowledge
valuable orientations
Issue Date: 1998
Publisher: Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Вокальчук, Євгеній Лукашович. Системний підхід до організації уроків позакласного читання у старших класах загальноосвітньої школи : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 - теорія і методика навчання (українська література) / Вокальчук Євгеній Лукашович ; [наук. керівник Галич Олександр Андрійович ] ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 1998. - 17 с.
Abstract: Робота є теоретико-експериментальним дослідженням особливостей проведения уроків позакласного читання з української л1тератури у старших класах загальноосвітньої школи. У дисертації висвітлені питання, що стосуються Teopiї i практики системної організації урок1в позакласного читання, вдосконалення котрої базується на спіпрацю вчителя й учнів, урізноманнітненні форм занять i cnocoбів презентації знань, врахуванні психологічних особливостей старшокласник1в.
Работа является теоретико-экспериментальным исследованием особенностей проведения уроков внеклассного чтения по украинской литературе в старших классах общеобразовательной школы. В диссертации освещены вопросы, касающиеся теории и практики системной организации уроков внеклассного чтения, усовершенствование которой базируется на сотрудничестве учителя и учащихся, использовании разнообразных форм занятий и способов презентации знаний, учитывании психологических особенностей старшеклассников.
The thesis is devoted to theoretico-experimental investigation of peculiarities of conducting out-of-class reading lessons of Ukrainian Literature in the senior forms of schools of general education. The thesis presents the problems of theory and practice of system organization of out-of-class reading lessons, the improvement of which is based on cooperation of the teacher and the pupils, variety of forms of lessons and ways of presenting knowledge, consideration of psychological peculiarities of senior forms pupils.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23697
Appears in Collections:Автореферати

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
100310089.pdf1.5 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.