Метою дослідження є створення та реалізація педагогічних умов навчання медичної термінології, які сприяють формуванню професійних навичок майбутніх лікарів крізь призму креативного аспекту. Під час експерименту використовувались такі методи: теоретичний аналіз діагностики; спостереження; метод статистичного аналізу. У експерименті взяли участь студенти медичних та стоматологічних факультетів Тернопільського державного медичного університету імені І. Я. Горбачевського (загалом понад 500 респондентів). Контрольні та експериментальні групи були створені на початку експерименту. Традиційний підхід до навчання студентів-медиків практикувався в контрольній групі; в експериментальній групі було запроваджено підхід до модернізації навчального процесу в медичному університеті, який базується на креативному аспекті. Результати експериментальних робіт показали, що індивідуалізація навчального процесу є найважливішим компонентом формування та розвитку професійних якостей студентів-медиків.
Целью исследования является создание и реализация педагогических условий обучения медицинской терминологии, которые способствуют формированию профессиональных навыков будущих врачей сквозь призму креативного аспекта. Во время эксперимента использовались следующие методы: теоретический анализ диагностики; метод наблюдения; метод статистического анализа. В эксперименте приняли участие студенты медицинских и стоматологических факультетов Тернопольского государственного медицинского университета имени И. Я. Горбачевского, (всего более 500 респондентов). Контрольные и экспериментальные группы были созданы в начале эксперимента. Традиционный подход к обучению студентов-медиков практиковался в контрольной группе; в экспериментальной группе было введено подход к модернизации учебного процесса в медицинском университете, который базируется на креативном аспекте. Результаты экспериментальных работ показали, что индивидуализация учебного процесса является важнейшим компонентом формирования и развития профессиональных качеств студентов-медиков.
The purpose of the study is to create and implement the pedagogical conditions for the training of medical terminology, which promote the formation of professional skills of future physicians through the lens of the creative aspect. The following methods were used during the experiment: theoretical analysis of diagnosis; observation; method of statistical analysis. The experiment was attended by students of medical and dental departments of I. Horbachevsky Ternopil State Medical University, totally more than 500 respondents. Control and experimental groups were created at the beginning of the experiment. The traditional approach to teaching medical students was practiced in the control group; the approach to modernizing the educational process at the medical university that is based on the creative aspect was introduced in the experimental group. The results of experimental work indicated the individualization of the educational process is the most important component of the formation and development of professional qualities of medical students.