У статті розглянуто основні нормативні документи, що визначають організацію навчального процесу професійної підготовки майбутніх фахівців з охоронної діяльності. Автором виділено основні компоненти управління якістю професійної підготовки майбутніх фахівців з охоронної діяльності у вищому навчальному закладі. Проаналізовано зміст діяльності університетів, інститутів, кафедр щодо забезпечення якості освітнього процесу. Досліджено загальні напрямки діяльності окремих кафедр в освітньому процесі, а саме навчальну, науково-методичну, науково-дослідну, організаційно-методичну й виховну діяльність. Розглянуто структуру й сукупність адміністративних співробітників вищих навчальних закладів, які впливають на систему забезпечення якості професійної підготовки майбутніх фахівців з охоронної діяльності.
В статье рассмотрены основные нормативные документы, определяющие организацию учебного процесса профессиональной подготовки будущих специалистов по охранной деятельности. Автором выделены основные компоненты управления качеством профессиональной подготовки будущих специалистов по охранной деятельности в высшем учебном заведении. Проанализировано содержание деятельности университетов, институтов, кафедр по обеспечению качества образовательного процесса. Исследованы общие направления деятельности отдельных кафедр в образовательном процессе, а именно учебную, научно-методическую, научно-исследовательскую, организационно-методическую и воспитательную деятельность. Рассмотрена структура и совокупность административных сотрудников высших учебных заведений, которые влияют на систему обеспечения качества профессиональной подготовки будущих специалистов по охранной деятельности.
The article deals with the main normative documents defining the organization of the educational process of professional training of future specialists in security activities. The author highlights the main components of quality management of the professional training of future specialists in security activities at a higher educational institution. The content of the activities of universities, institutes, departments concerning the quality of educational process is analyzed. The general directions of activity of separate departments in the educational process, namely, educational, scientific-methodical, scientific-research, organizational-methodical and educational activity are investigated. The structure and set of administrative staff of higher educational institutions that influence the quality assurance system of professional training of future specialists in security activities are considered.