Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Міждисциплінарні зв'язки як фактор формування професійної компетентності майбутніх спеціалістів

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Вороніна, Г. Р.
dc.contributor.author Ямшинська, Н. В.
dc.date.accessioned 2019-03-13T12:39:29Z
dc.date.available 2019-03-13T12:39:29Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Вороніна, Г. Р. Міждисциплінарні зв'язки як фактор формування професійної компетентності майбутніх спеціалістів / Г. Р. Вороніна, Н. В. Ямшинська // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. 61. - С. 40-44. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23631
dc.description.abstract Стаття вивчає поняття "міждисциплінарний підхід", розкриває його сутність та наголошує на доцільності впровадження таких зв’язків у процес навчання студентів ВНЗ. Увагу зосереджено на тому, що іноземна мова не може вивчатися окремо від інших дисциплін, якщо за мету поставлено підготовка висококваліфікованого спеціаліста з високими професійними та комунікативними навичками. Розглянуто вплив міждисциплінарних зв’язків та комплексного підходу до вивчення центральної теми на підвищення мотивації студентів до вивчення іноземної мови. Підкреслено факт, що для оптимізації підготовки фахівців важливо не тільки виявити міждисциплінарні зв’язки, але врахувати їх професійну спрямованість у відборі змісту навчальних дисциплін. У результаті аналізу відповідей студентів на запитання анкети були зроблені висновки щодо ефективності використання тих чи інших методів реалізації міжпредметних зв’язків на заняттях з іноземної мови. ua
dc.description.abstract Данная статья рассматривает понятие "междисциплинарный подход", раскрывает его сущность и акцентирует внимание на целесообразности внедрения таких связей в процессе обучения студентов в вузе. В работе подчеркивается, что иностранный язык не может изучаться отдельно от других дисциплин, если целью является подготовка высококвалифицированного специалиста с высокими профессиональными и коммуникативными навыками. Изучено влияние межпредметных связей и комплексного подхода к центральной теме на повышение мотивации студентов к изучению иностранного языка. Сделан вывод, что для оптимизации подготовки специалистов важно не только определить межпредметные связи, но и учитывать их профессиональную направленность при выборе содержания учебных дисциплин. Представлен анализ ответов студентов на вопросы анкеты, касающиеся эффективности тех или иных методов реализации межпредметных связей на занятиях по иностранному языку. ua
dc.description.abstract The article deals with the concept of interdisciplinary approach and considers its essence focusing on usefulness of multidisciplinary links’ implementation in the process of students’ learning. Special attention is given to the fact that foreign languages should not be taught apart from other disciplines especially if the objective is to train a highly-qualified specialist with excellent professional and communication skills. The impact of interdisciplinary approach on students’ motivation for foreign language learning is outlined. The importance of multidisciplinary links within a well-balanced training process of future specialists is highlighted. The students’ answers on the questionary are analysed and the conclusions on the effectiveness of appropriate methods for multidisciplinary links implementation in the process of foreign language learning are made. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject міжпредметний підхід ua
dc.subject інтеграція ua
dc.subject міжпредметні зв’язки ua
dc.subject навчальна дисципліна ua
dc.subject вивчення іноземної мови ua
dc.subject майбутні спеціалісти ua
dc.subject професійна компетентність ua
dc.subject професійна підготовка ua
dc.subject межпредметный подход ua
dc.subject интеграция ua
dc.subject межпредметные связи ua
dc.subject учебная дисциплина ua
dc.subject изучение иностранного языка ua
dc.subject будущие специалисты ua
dc.subject профессиональная компетентность ua
dc.subject профессиональная подготовка ua
dc.subject interdisciplinary approach ua
dc.subject integration ua
dc.subject multidisciplinary links ua
dc.subject curriculum ua
dc.subject discipline ua
dc.subject foreign language learning ua
dc.subject future specialists ua
dc.subject professional competence ua
dc.subject professional training ua
dc.subject.classification 378.147 ua
dc.title Міждисциплінарні зв'язки як фактор формування професійної компетентності майбутніх спеціалістів ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу