Стаття вивчає поняття "міждисциплінарний підхід", розкриває його сутність та наголошує на доцільності впровадження таких зв’язків у процес навчання студентів ВНЗ. Увагу зосереджено на тому, що іноземна мова не може вивчатися окремо від інших дисциплін, якщо за мету поставлено підготовка висококваліфікованого спеціаліста з високими професійними та комунікативними навичками. Розглянуто вплив міждисциплінарних зв’язків та комплексного підходу до вивчення центральної теми на підвищення мотивації студентів до вивчення іноземної мови. Підкреслено факт, що для оптимізації підготовки фахівців важливо не тільки виявити міждисциплінарні зв’язки, але врахувати їх професійну спрямованість у відборі змісту навчальних дисциплін. У результаті аналізу відповідей студентів на запитання анкети були зроблені висновки щодо ефективності використання тих чи інших методів реалізації міжпредметних зв’язків на заняттях з іноземної мови.
Данная статья рассматривает понятие "междисциплинарный подход", раскрывает его сущность и акцентирует внимание на целесообразности внедрения таких связей в процессе обучения студентов в вузе. В работе подчеркивается, что иностранный язык не может изучаться отдельно от других дисциплин, если целью является подготовка высококвалифицированного специалиста с высокими профессиональными и коммуникативными навыками. Изучено влияние межпредметных связей и комплексного подхода к центральной теме на повышение мотивации студентов к изучению иностранного языка. Сделан вывод, что для оптимизации подготовки специалистов важно не только определить межпредметные связи, но и учитывать их профессиональную направленность при выборе содержания учебных дисциплин. Представлен анализ ответов студентов на вопросы анкеты, касающиеся эффективности тех или иных методов реализации межпредметных связей на занятиях по иностранному языку.
The article deals with the concept of interdisciplinary approach and considers its essence focusing on usefulness of multidisciplinary links’ implementation in the process of students’ learning. Special attention is given to the fact that foreign languages should not be taught apart from other disciplines especially if the objective is to train a highly-qualified specialist with excellent professional and communication skills. The impact of interdisciplinary approach on students’ motivation for foreign language learning is outlined. The importance of multidisciplinary links within a well-balanced training process of future specialists is highlighted. The students’ answers on the questionary are analysed and the conclusions on the effectiveness of appropriate methods for multidisciplinary links implementation in the process of foreign language learning are made.