У статті аналізується виконавська діяльність майбутнього вчителя музики, дається
авторське визначення поняттю “виконавська стабільність”, деталізується значення
феномену виконавської стабільності як передумови успішної виконавської діяльності
майбутнього вчителя музики. Подано та обґрунтовано компонентна структура означеного
феномену, яка містить мотиваційно-оцінний, когнітивно-діяльнісний, психолого-особистісний
компоненти. Розкривається та уточнюється зміст визначених компонентів. Визначення
компонентів формування виконавської стабільності базується на принципах, що охоплюють
зміст ефективної виконавської підготовки майбутніх учителів музики, а саме: гуманізації
мистецької освіти; особистісної індивідуалізації виконавської підготовки;
культуровідповідності мистецького навчання; інтеграції фахових знань; особистісного
усвідомлення специфіки художньо-музичної мови твору.
Future music teacher performance activity is analyzed in the article. Author’s definition of
"performance stability" concept is given. Significance of performance stability phenomenon as a
prerequisite for future music teacher successful performance activity is specified. Component structure
of the above-mentioned phenomenon, which includes motivational-estimating, cognitive-activity,
psychological-personal components, is presented and substantiated. Contents of certain components
are revealed and specified. Determination of components of forming of performance stability is based
on principles which embrace maintenance of effective performance preparation of future music
masters, namely: humanizing of artistic education; personality individualization of performance
preparation; integrations of professional knowledge; personality realization of specific of artisticallymusical
language of work.