DSpace at library NPU Dragomanova » Наукові записки » Випуск 136 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23597
Title: Компонентна структура формування виконавської стабільності майбутніх учителей музики
Other Titles: Component structure of future music teachers performance stability forming
Authors: Юань Кай
Keywords: вчитель музики
виконавська діяльність
виконавська стабільність
компонентна структура
music teacher
performance activity
performance stability
component structure
Issue Date: 2017
Publisher: Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Юань Кай. Компонентна структура формування виконавської стабільності майбутніх учителей музики / Юань Кай // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки : [збірник наукових статей]. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. – Вип. СXХХVІ (136). – С. 229-235.
Abstract: У статті аналізується виконавська діяльність майбутнього вчителя музики, дається авторське визначення поняттю “виконавська стабільність”, деталізується значення феномену виконавської стабільності як передумови успішної виконавської діяльності майбутнього вчителя музики. Подано та обґрунтовано компонентна структура означеного феномену, яка містить мотиваційно-оцінний, когнітивно-діяльнісний, психолого-особистісний компоненти. Розкривається та уточнюється зміст визначених компонентів. Визначення компонентів формування виконавської стабільності базується на принципах, що охоплюють зміст ефективної виконавської підготовки майбутніх учителів музики, а саме: гуманізації мистецької освіти; особистісної індивідуалізації виконавської підготовки; культуровідповідності мистецького навчання; інтеграції фахових знань; особистісного усвідомлення специфіки художньо-музичної мови твору.
Future music teacher performance activity is analyzed in the article. Author’s definition of "performance stability" concept is given. Significance of performance stability phenomenon as a prerequisite for future music teacher successful performance activity is specified. Component structure of the above-mentioned phenomenon, which includes motivational-estimating, cognitive-activity, psychological-personal components, is presented and substantiated. Contents of certain components are revealed and specified. Determination of components of forming of performance stability is based on principles which embrace maintenance of effective performance preparation of future music masters, namely: humanizing of artistic education; personality individualization of performance preparation; integrations of professional knowledge; personality realization of specific of artisticallymusical language of work.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23597
Appears in Collections:Випуск 136

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Yuan Kai.pdf412.11 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.