ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Супрун, Микола Олексійович | |
dc.contributor.author | Каленіченко, І. Б. | |
dc.date.accessioned | 2019-03-12T10:39:23Z | |
dc.date.available | 2019-03-12T10:39:23Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.citation | Супрун, М. О. Наукова спадщина І. Г. Єременка як методологічний орієнтир у роботі із дітьми з розладами аутистичного спектру / М. О. Супрун, І. Б. Каленіченко // Збірник матеріалів ІІ Всеукраїнської науково-практичної студентської конференції «Теоретико-методична спадщина Івана Гавриловича Єременка і сучасність (до 100-річчя від дня народження)» 24 жовтня 2016 року / За ред. В. М. Синьова, І. П. Колесника. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. – Вип. 2. – С. 199-204. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23576 | |
dc.description | Список використаних джерел: 1. Еременко И. Г. Олигофренопедагогика – К.: Вища школа, 1985. – 328 с. 2. Капустин А. И. Проблема дифференцированного обучения в истории олигофренопедагогики. В кн. Методические рекомендации по внеклассной работе с учащимися специальных школ-интернатов. – Донецк: ДОИУУ, 1988. – С. 7-13. 3. Супрун М. О. Теоретико-практичний внесок наукової школи професора І. Г. Єременка у розвиток корекц1йної педагогіки / М. О. Супрун // Нові технології навчання:Наук.-метод. зб. – К.: Наук.-метод. центр вищої освіти, 2001. – Вип. 30. – С. 229-234. | ua |
dc.description.abstract | В даній статті розглядається вплив наукової спадщини Івана Гавриловича Єременка на методологічний підхід до навчання та виховання дітей з розладами аутистичного спектру. | ua |
dc.description.abstract | In this article the influence of Ivan Gavrilovich Eremenko's scientific heritage on the methodological approach to the education and upbringing of children with autistic spectrum disorders is considered. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | методологія | ua |
dc.subject | діти з розладами аутистичного спектру | ua |
dc.subject | диференційоване навчання | ua |
dc.subject | олігофренопедагогіка | ua |
dc.subject | methodology | ua |
dc.subject | children with autistic spectrum disorders | ua |
dc.subject | differentiated learning | ua |
dc.subject | oligophrenopedagogy | ua |
dc.subject.classification | 376-056.36:37.091.31-059.1(092) | ua |
dc.title | Наукова спадщина І. Г. Єременка як методологічний орієнтир у роботі із дітьми з розладами аутистичного спектру | ua |
dc.type | Article | ua |