Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Організаційно-педагогічна система формування художньо-естетичного смаку дітей молодшого шкільного віку засобами регіональної культурно-історичної спадщини

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Блудова, Ю. О.
dc.date.accessioned 2019-02-22T09:42:53Z
dc.date.available 2019-02-22T09:42:53Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Блудова, Ю. О. Організаційно-педагогічна система формування художньо-естетичного смаку дітей молодшого шкільного віку засобами регіональної культурно-історичної спадщини / Ю. О. Блудова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. 62. - С. 19-24. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23321
dc.description.abstract В умовах оновлення школи зростає роль і значення художньо-естетичного виховання як засобу формування духовного світу, естетичних ідеалів молоді, мета якого – всебічний розвиток особистості з високим національним культурним потенціалом, розвиненим почуттям прекрасного. Фундаментом художньо-естетичного виховання має стати регіональна культурна спадщина, скарби народнопісенної, поетичної, декоративно-прикладної творчості, художніх ремесел тощо. Створено модель організаційно-методичної системи виховання художньо-естетичного смаку дітей молодшого шкільного віку, яка містить такі блоки: цільовий (представлений метою та завданнями); теоретико-методологічний (містить підходи та принципи); змістовно-технологічний (форми, методи, засоби роботи, педагогічні умови); критеріально-результативний (складається з компонентів, критеріїв, рівнів сформованості художньо-естетичного смаку дітей молодшого шкільного віку та передбачуваного результату). Передбачуваний результат побудови моделі організаційно-педагогічної системи – підвищення рівня сформованості художньо-естетичного смаку дітей молодшого шкільного віку. ua
dc.description.abstract В условиях обновления школы возрастает роль и значение художественно-эстетического воспитания как средства формирования духовного мира, эстетических идеалов молодежи, цель которого – всестороннее развитие личности с высоким национальным культурным потенциалом, развитым чувством прекрасного. Фундаментом художественно-эстетического воспитания должны стать региональное культурное наследие, сокровища народно-песенного, поэтического, декоративно-прикладного творчества, художественных ремесел и тому подобное. Создана модель организационно-методической системы воспитания художественно-эстетического вкуса детей младшего школьного возраста, которая содержит следующие блоки: целевой (представленный целью и задачами); теоретико-методологический (содержит подходы и принципы); содержательно-технологический (формы, методы, средства работы, педагогические условия); критериально-результативный (состоит из компонентов, критериев, уровней сформированности художественно-эстетического вкуса детей младшего школьного возраста и предполагаемого результата). Предполагаемый результат построения модели организационно-педагогической системы – повышение уровня сформированности художественно-эстетического вкуса детей младшего школьного возраста. ua
dc.description.abstract In the conditions of school renewal the role and significance of artistic and aesthetic education as a means for the formation of the spiritual world, the aesthetic ideals of youth, whose goal is the comprehensive development of a person with a high nation‑ al cultural potential, developed a sense of beauty is growing. The basis of artistic and aesthetic education should be a regional cultural heritage, treasures of folk-song, poetic, arts and crafts, artistic crafts, etc. A model of the organizational-methodical system for the education of the artistic and aesthetic taste of children of junior school age is created, which contains the following blocks: the target (represented by the purpose and objectives); theoretical and methodological (contains approaches and principles); content-technological (forms, methods, means of work, pedagogical conditions); criterion-productive (consists of components, criteria, levels of artistic and aesthetic taste formation of children of junior school age and the expected result). The expected result of constructing a model of organizational-pedagogical system – increasing the level of formation of the artistic and aesthetic taste of children of junior school age. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject художньо-естетичний смак ua
dc.subject регіон ua
dc.subject культурно-історична спадщина ua
dc.subject формування художньо-естетичного смаку ua
dc.subject молодший шкільний вік ua
dc.subject організаційно-педагогічна модель формування художньо-естетичного смаку ua
dc.subject зміст ua
dc.subject форми і методи формування художньо-естетичного смаку дітей молодшого шкільного віку ua
dc.subject художественно-эстетический вкус ua
dc.subject регион ua
dc.subject культурно-историческое наследие ua
dc.subject формирование художественно-эстетического вкуса ua
dc.subject младший школьный возраст ua
dc.subject организационно-педагогическая модель формирования художественно-эстетического вкуса ua
dc.subject содержание ua
dc.subject формы и методы формирования художественно-эстетического вкуса детей младшего школьного возраста ua
dc.subject artistic and aesthetic taste ua
dc.subject region ua
dc.subject cultural and historical heritage ua
dc.subject formation of artistic and aesthetic taste ua
dc.subject junior school age ua
dc.subject organizational and pedagogical model of formation of artistic and aesthetic taste ua
dc.subject content ua
dc.subject forms and methods of formation of artistic and aesthetic taste of children of junior school age ua
dc.subject.classification 37.036 ua
dc.title Організаційно-педагогічна система формування художньо-естетичного смаку дітей молодшого шкільного віку засобами регіональної культурно-історичної спадщини ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу