ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Блудова, Ю. О.![]() |
|
dc.date.accessioned | 2019-02-22T09:42:53Z | |
dc.date.available | 2019-02-22T09:42:53Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Блудова, Ю. О. Організаційно-педагогічна система формування художньо-естетичного смаку дітей молодшого шкільного віку засобами регіональної культурно-історичної спадщини / Ю. О. Блудова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. 62. - С. 19-24. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23321 | |
dc.description.abstract | В умовах оновлення школи зростає роль і значення художньо-естетичного виховання як засобу формування духовного світу, естетичних ідеалів молоді, мета якого – всебічний розвиток особистості з високим національним культурним потенціалом, розвиненим почуттям прекрасного. Фундаментом художньо-естетичного виховання має стати регіональна культурна спадщина, скарби народнопісенної, поетичної, декоративно-прикладної творчості, художніх ремесел тощо. Створено модель організаційно-методичної системи виховання художньо-естетичного смаку дітей молодшого шкільного віку, яка містить такі блоки: цільовий (представлений метою та завданнями); теоретико-методологічний (містить підходи та принципи); змістовно-технологічний (форми, методи, засоби роботи, педагогічні умови); критеріально-результативний (складається з компонентів, критеріїв, рівнів сформованості художньо-естетичного смаку дітей молодшого шкільного віку та передбачуваного результату). Передбачуваний результат побудови моделі організаційно-педагогічної системи – підвищення рівня сформованості художньо-естетичного смаку дітей молодшого шкільного віку. | ua |
dc.description.abstract | В условиях обновления школы возрастает роль и значение художественно-эстетического воспитания как средства формирования духовного мира, эстетических идеалов молодежи, цель которого – всестороннее развитие личности с высоким национальным культурным потенциалом, развитым чувством прекрасного. Фундаментом художественно-эстетического воспитания должны стать региональное культурное наследие, сокровища народно-песенного, поэтического, декоративно-прикладного творчества, художественных ремесел и тому подобное. Создана модель организационно-методической системы воспитания художественно-эстетического вкуса детей младшего школьного возраста, которая содержит следующие блоки: целевой (представленный целью и задачами); теоретико-методологический (содержит подходы и принципы); содержательно-технологический (формы, методы, средства работы, педагогические условия); критериально-результативный (состоит из компонентов, критериев, уровней сформированности художественно-эстетического вкуса детей младшего школьного возраста и предполагаемого результата). Предполагаемый результат построения модели организационно-педагогической системы – повышение уровня сформированности художественно-эстетического вкуса детей младшего школьного возраста. | ua |
dc.description.abstract | In the conditions of school renewal the role and significance of artistic and aesthetic education as a means for the formation of the spiritual world, the aesthetic ideals of youth, whose goal is the comprehensive development of a person with a high nation‑ al cultural potential, developed a sense of beauty is growing. The basis of artistic and aesthetic education should be a regional cultural heritage, treasures of folk-song, poetic, arts and crafts, artistic crafts, etc. A model of the organizational-methodical system for the education of the artistic and aesthetic taste of children of junior school age is created, which contains the following blocks: the target (represented by the purpose and objectives); theoretical and methodological (contains approaches and principles); content-technological (forms, methods, means of work, pedagogical conditions); criterion-productive (consists of components, criteria, levels of artistic and aesthetic taste formation of children of junior school age and the expected result). The expected result of constructing a model of organizational-pedagogical system – increasing the level of formation of the artistic and aesthetic taste of children of junior school age. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | художньо-естетичний смак | ua |
dc.subject | регіон | ua |
dc.subject | культурно-історична спадщина | ua |
dc.subject | формування художньо-естетичного смаку | ua |
dc.subject | молодший шкільний вік | ua |
dc.subject | організаційно-педагогічна модель формування художньо-естетичного смаку | ua |
dc.subject | зміст | ua |
dc.subject | форми і методи формування художньо-естетичного смаку дітей молодшого шкільного віку | ua |
dc.subject | художественно-эстетический вкус | ua |
dc.subject | регион | ua |
dc.subject | культурно-историческое наследие | ua |
dc.subject | формирование художественно-эстетического вкуса | ua |
dc.subject | младший школьный возраст | ua |
dc.subject | организационно-педагогическая модель формирования художественно-эстетического вкуса | ua |
dc.subject | содержание | ua |
dc.subject | формы и методы формирования художественно-эстетического вкуса детей младшего школьного возраста | ua |
dc.subject | artistic and aesthetic taste | ua |
dc.subject | region | ua |
dc.subject | cultural and historical heritage | ua |
dc.subject | formation of artistic and aesthetic taste | ua |
dc.subject | junior school age | ua |
dc.subject | organizational and pedagogical model of formation of artistic and aesthetic taste | ua |
dc.subject | content | ua |
dc.subject | forms and methods of formation of artistic and aesthetic taste of children of junior school age | ua |
dc.subject.classification | 37.036 | ua |
dc.title | Організаційно-педагогічна система формування художньо-естетичного смаку дітей молодшого шкільного віку засобами регіональної культурно-історичної спадщини | ua |
dc.type | Article | ua |