Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Проблема формування гностичних умінь майбутнього вчителя хімії

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Авдєєва, О. Ю.
dc.date.accessioned 2019-02-21T13:49:16Z
dc.date.available 2019-02-21T13:49:16Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Авдєєва, О. Ю. Проблема формування гностичних умінь майбутнього вчителя хімії / О. Ю. Авдєєва // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. 62. - С. 5-8. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23314
dc.description.abstract У статті розглянуто проблему формування гностичних умінь майбутнього вчителя хімії. Проаналізовано наявні трактування понять "уміння", "педагогічні вміння", "гностичні вміння". Розглянуто класифікації гностичних умінь учителя. Наведено визначення поняття "гностичні вміння вчителя хімії" та здійснено їх класифікацію. Обґрунтовано значення гностичних умінь у професійній діяльності вчителя. Під час дослідження виявлено, що гностичний компонент педагогічної діяльності майбутнього вчителя хімії сприяє його самовдосконаленню та професійному зростанню. З’ясовано, що ефективність професійного становлення майбутнього вчителя хімії прямо залежить від рівня сформованості його гностичних умінь у закладі вищої освіти. Розглянуто перспективу подальших досліджень на прикладі розроблення методики формування гностичних умінь як у майбутнього вчителя, так і в учнів загальноосвітнього навчального закладу. ua
dc.description.abstract В статье рассмотрена проблема формирования гностических умений будущего учителя химии. Проанализированы существующие трактовки понятий "умение", "педагогические умения", "гностические умения". Рассмотрены классификации гностических умений учителя. Приведено определение понятия "гностические умения учителя химии" и осуществлена их классификация. Обосновано значение гностических умений в профессиональной деятельности учителя. В ходе исследования выявлено, что гностический компонент педагогической деятельности будущего учителя химии способствует его самосовершенствованию и профессиональному росту. Установлено, что эффективность профессионального становления будущего учителя химии прямо зависит от уровня сформированности его гностических умений в заведении высшего образования. Рассмотрена перспектива дальнейших исследований на примере разработки методики формирования гностических умений как у будущего учителя, так и у учеников общеобразовательного учебного заведения. ua
dc.description.abstract The problem of forming of gnostic abilities of future teacher of chemistry is considered in the article. Existent interpretations of concepts are analyzed "ability", "pedagogical abilities", "gnostic abilities". Classifications of gnostic abilities of teacher are considered. Determination over of concept "gnostic abilities of teacher of chemistry" is brought and their classification is carried out. The value of gnostic abilities is reasonable in professional activity of teacher. It is educed during research, that the gnostic component of pedagogical activity of future teacher of chemistry assists his self-perfection and professional height. It is set that efficiency of the professional becoming of future teacher of chemistry straight depends on the level of formed of his gnostic abilities in establishment of higher education. The prospect of further researches is considered on the example of de‑ velopment of methodology of forming of gnostic abilities both for a future teacher and in the students of general educational establishment. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject уміння ua
dc.subject педагогічні вміння ua
dc.subject гностичні вміння ua
dc.subject майбутній учитель хімії ua
dc.subject класифікація гностичних умінь ua
dc.subject умение ua
dc.subject педагогические умения ua
dc.subject гностические умения ua
dc.subject будущий учитель химии ua
dc.subject классификация гностических умений ua
dc.subject skill ua
dc.subject pedagogical skills ua
dc.subject gnostic skills ua
dc.subject future teacher of chemistry ua
dc.subject classification of gnostic skills ua
dc.subject.classification 37.091.31:54 ua
dc.title Проблема формування гностичних умінь майбутнього вчителя хімії ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Links Collection

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics