В статті зазначені сучасні тенденції корекційно-абілітаційної роботи з дітьми, що мають значну інтелектуальну та сенсомоторну недостатність. Зокрема, приділено увагу тьюторській діяльності як новій педагогічній позиції, що сприяє індивідуалізації технологій корекційно-абілітаційної взаємодії, адекватних потенційним можливостям та здібностям дитини.
В статье определены современные тенденции коррекционно-абилитационной работы с детьми, имеющими значительную интеллектуальную и сенсомоторную недостаточность. В частности, уделено внимание тьюторской деятельности как новой педагогической позиции, которая способствует индивидуализации технологий коррекционно-абилитационного взаимодействия, адекватных потенциальным возможностям и способностям ребенка.
This article determines the current trends correction-habilitation work with children with significant intellectual and sensorimotor impairment. In particular, the attention paid to tutor activity as a new pedagogical position that helps customize remedial technologies of habilitation interaction that are adequate to the potentialities and abilities of the child.