DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 19. Корекційна педагогіка та спеціальна психологія » Випуск 22 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23309
Title: Тьюторство в аспекті ефективності корекційно-абілітаційної роботи з дітьми, що мають значну інтелектуальну та сенсомоторну недостатність
Authors: Гладченко, І. В.
Keywords: діти, що мають значну інтелектуальну та сенсомоторну недостатність
корекційно-абілітаційна взаємодія
тьюторська діяльність
дети, имеющие значительную интеллектуальную и сенсомоторную недостаточность
коррекционно-абилитационное взаимодействие
тьюторская деятельность
children with significant intellectual and sensorimotor failure
remedial habilitation interaction
tutor activity
Issue Date: 2012
Publisher: НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Гладченко, І. В. Тьюторство в аспекті ефективності корекційно-абілітаційної роботи з дітьми, що мають значну інтелектуальну та сенсомоторну недостатність / І. В. Гладченко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2012. – Вип. 22. – С. 31-34.
Abstract: В статті зазначені сучасні тенденції корекційно-абілітаційної роботи з дітьми, що мають значну інтелектуальну та сенсомоторну недостатність. Зокрема, приділено увагу тьюторській діяльності як новій педагогічній позиції, що сприяє індивідуалізації технологій корекційно-абілітаційної взаємодії, адекватних потенційним можливостям та здібностям дитини.
В статье определены современные тенденции коррекционно-абилитационной работы с детьми, имеющими значительную интеллектуальную и сенсомоторную недостаточность. В частности, уделено внимание тьюторской деятельности как новой педагогической позиции, которая способствует индивидуализации технологий коррекционно-абилитационного взаимодействия, адекватных потенциальным возможностям и способностям ребенка.
This article determines the current trends correction-habilitation work with children with significant intellectual and sensorimotor impairment. In particular, the attention paid to tutor activity as a new pedagogical position that helps customize remedial technologies of habilitation interaction that are adequate to the potentialities and abilities of the child.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23309
Appears in Collections:Випуск 22

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Hladchenko backup.pdf441.03 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.