ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Дідук-Ступ’як, Г. І.![]() |
|
dc.date.accessioned | 2013-01-31T23:49:19Z | |
dc.date.available | 2013-01-31T23:49:19Z | |
dc.date.issued | 2009 | |
dc.identifier.citation | Дідук - Ступ’як Г. І. Прагматичний потенціал технології інтеракції різнотипових підходів при вивченні української мови у профільних класах / Г. І. Дідук-Ступ’як // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 8. Філологічні науки (мовознавство і літературознавство) : Збірник наукових праць / Відп. ред. Л. І. Мацько. – К.: НПУ імені М. П. Драгоманова, 2009. - Вип. 3 : До 175-річчя НПУ ім. М. П. Драгоманова. – С. 251-260 | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/2325 | |
dc.description.abstract | У статті розглядаються теоретичні засади використання авторської, інноваційної технології інтеракції різнотипових підходів у процесі формування української культуромовної особистості в гуманітарних класах старшої школи; подаються лінгводидактичні стратегії, елементи компаративної авторської методики у фрагменті апробованого уроку з української мови в 10 гуманітарному класі. | ru_RU |
dc.description.abstract | The article deals with theoretical issues of using the author’s innovative technology of interaction of heterotypical approaches in the process of molding a Ukrainian culture-speaking personality at senior school humanities classes that aims at contributing to the increase of senior graders’ language and speaking competencies. There have also been disclosed lingo-didactical strategies, elements of the comparative author’s methods approbated at a fragment of a Ukrainian Language class in a 10-th humanities grade. | ru_RU |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.publisher | Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова | ru_RU |
dc.subject | технологія інтеракції | ru_RU |
dc.subject | різнотипові підходи | ru_RU |
dc.subject | інноваційні форми і методи | ru_RU |
dc.subject | компаративна методика | ru_RU |
dc.subject | особистісно орієнтоване навчання | ru_RU |
dc.subject | текстоцентричний (дискурсний) аспект | ru_RU |
dc.subject | the technology of interaction | ru_RU |
dc.subject | heterotypical approaches | ru_RU |
dc.subject | innovative forms and methods | ru_RU |
dc.subject | comparative methods | ru_RU |
dc.subject | a person-oriented training | ru_RU |
dc.subject | a text-centered (discourse) aspect | ru_RU |
dc.title | Прагматичний потенціал технології інтеракції різнотипових підходів при вивченні української мови у профільних класах | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |