Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Психолингвистические механизмы формирования грамматического строя речи у детей дошкольного возраста

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Ковригина, Л. В.
dc.date.accessioned 2019-02-18T08:43:07Z
dc.date.available 2019-02-18T08:43:07Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.citation Ковригина, Л. В. Психолингвистические механизмы формирования грамматического строя речи у детей дошкольного возраста / Л. В. Ковригина // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2012. – Вип. 21. – С. 374-377. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23246
dc.description.abstract У статті розглядається психолінгвістичний підхід до розуміння механізмів формування граматичної сторонни мовлення у дітей дошкільного віку. Розглядаючи підходи різних дослідників, автор показує, що дитина поступово переходить від неусвідомленого орієнтування на матеріальний вигляд морфологічних компонентів слова до елементарних логічних операцій, що дозволяє їй засвоїти практичне значення мовленнєвих знаків та їх формальну зовнішню сторону, закономірності їх організації і поєднання в мові. ua
dc.description.abstract В статье рассматривается психолингвистический подход к пониманию механизмов формирования грамматического строя речи у детей дошкольного возраста. Рассматривая подходы разных исследователей, автор показывает, что ребенок постепенно переходит от неосознанной ориентировки на материальный облик морфологических компонентов слова к элементарным логическим операциям, позволяющим ему усвоить практически значение языковых знаков и их формальную внешнюю сторону, закономерности их организации и сочетания в языке. ua
dc.description.abstract This article discusses psycholinguistic approach to understanding the mechanisms of formation of the grammatical structure of speech in preschool children. Considering the approaches of different researchers, the author shows that the child is gradually moving from unconscious orientation of the material componentsof the morphological appearance of the word to elementary logical operations, allowing him to absorb almost the value of linguistic signs and their formal external side, the laws of their organization and combinations in the language. ua
dc.language.iso ru ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject дитяче мовлення ua
dc.subject генералізація ua
dc.subject мовне чуття ua
dc.subject відчуття мови ua
dc.subject мовленнєвий розвиток ua
dc.subject мовленнєва здатність ua
dc.subject детская речь ua
dc.subject генерализация ua
dc.subject языковое чутье ua
dc.subject чувство языка ua
dc.subject языковое развитие ua
dc.subject языковая способность ua
dc.subject children's speech ua
dc.subject generalization ua
dc.subject linguistic flair ua
dc.subject a sense of language ua
dc.subject language development ua
dc.subject language ability ua
dc.subject.classification 376 + 159.97 + 81.161.1’36 ua
dc.title Психолингвистические механизмы формирования грамматического строя речи у детей дошкольного возраста ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics