ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Чередніченко, Н. В. | |
dc.contributor.author | Пелешенко, О. С. | |
dc.date.accessioned | 2019-02-15T14:20:25Z | |
dc.date.available | 2019-02-15T14:20:25Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.citation | Чередніченко, Н. В. До проблеми засвоєння основ фонетики і графіки молодшими школярами із порушеннями писемного мовлення / Н. В. Чередніченко, О. С. Пелешенко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2012. – Вип. 21. – С. 301-305. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23224 | |
dc.description.abstract | У статті висвітлені труднощі опанування дітьми молодшого шкільного віку із ФФНМ фонетичним принципом письма, окреслені основні механізми фонемографічних помилок. | ua |
dc.description.abstract | В статье освещены трудности овладения детьми младшего школьного возраста с ФФНР фонетическим принципом письма, очерчены основные механизмы фонемографических ошибок. | ua |
dc.description.abstract | The article highlights the difficulties of mastering the primary school age children with FFNR phonetic principle of writing, outlines the basic mechanisms fonemograficheskih errors. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | фонетика | ua |
dc.subject | графіка | ua |
dc.subject | фонетико-графічні уміння | ua |
dc.subject | письмо | ua |
dc.subject | психологічна структура письма | ua |
dc.subject | дисграфія | ua |
dc.subject | фонемографічні помилки | ua |
dc.subject | слухові функції та операції | ua |
dc.subject | графика | ua |
dc.subject | фонетико-графические умения | ua |
dc.subject | психологическая структура письма | ua |
dc.subject | дисграфия | ua |
dc.subject | фонемографические ошибки | ua |
dc.subject | слуховые функции и операции | ua |
dc.subject | phonetic | ua |
dc.subject | graphic | ua |
dc.subject | phonetic and graphic skills | ua |
dc.subject | writing | ua |
dc.subject | writing psychological structure | ua |
dc.subject | dysgraphia | ua |
dc.subject | fonemograficheskie errors | ua |
dc.subject | auditory function and operation | ua |
dc.subject.classification | 376-056.264.091.33:81 | ua |
dc.title | До проблеми засвоєння основ фонетики і графіки молодшими школярами із порушеннями писемного мовлення | ua |
dc.type | Article | ua |