ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Браславська, О. В. | |
dc.date.accessioned | 2019-02-15T10:59:31Z | |
dc.date.available | 2019-02-15T10:59:31Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.citation | Браславська, О. В. Осучаснення шкільної географічної освіти – її профілізація / О. В. Браславська // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 16 : Особистість вчителя : проблеми теорії і практики : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. – Вип. 21 (31). – С. 208-211. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23208 | |
dc.description.abstract | У статті розглядається проблема реалізації принципу особистісно зорієнтованого навчання, що значно розширює можливості учня у виборі подальшого власного освітнього напрямку, який відповідає різноманітності його задатків і здібностей, індивідуальним нахилам до того чи іншого виду діяльності відповідно до властивих йому пізнавальних потреб, використовуючи всі умови для індивідуального розвитку. | ua |
dc.description.abstract | The paper deals with the problem of the principle of individually oriented education, which greatly enhances the student to choose their own future educational direction, which corresponds to the variety of his inclinations and abilities, individual inclinations to a particular activity according to its inherent cognitive needs, using all the conditions for individual development. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | особистісно зорієнтоване навчання | ua |
dc.subject | індивідуальний розвиток | ua |
dc.subject | individually oriented education | ua |
dc.subject | individual development | ua |
dc.subject.classification | 378; 371 | ua |
dc.title | Осучаснення шкільної географічної освіти – її профілізація | ua |
dc.type | Article | ua |