ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Остапенко, Н. М. | |
dc.date.accessioned | 2013-01-31T23:28:22Z | |
dc.date.available | 2013-01-31T23:28:22Z | |
dc.date.issued | 2009 | |
dc.identifier.citation | Остапенко Н. М. Організаційні передумови впровадження кредитно-модульної та проектної технологій на заняттях спецпрактикуму „Технологія сучасного уроку рідної мови” у ВНЗ / Н. М. Остапенко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 8. Філологічні науки (мовознавство і літературознавство): Збірник наукових праць / Відп. ред. Л. І. Мацько. – К.: НПУ імені М. П. Драгоманова, 2009. - Вип. 3 : До 175-річчя НПУ ім. М. П. Драгоманова. – С. 212-218 | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/2319 | |
dc.description.abstract | Статтю присвячено з’ясуванню питання теоретико-організаційних засад кредитно-модульного навчання та методичного проектування як перспективних технологій на заняттях лінгводидактичного спрямування. | ru_RU |
dc.description.abstract | This state is devoted to open questions the base of theoretic-organized methodical projecting and credit-modular studding as perceptual technologies on lingo-didactical discipline. | ru_RU |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.publisher | Видавництво НПУ ім. М. П. Драгоманова | ru_RU |
dc.subject | технологія | ru_RU |
dc.subject | кредитно-модульне навчання | ru_RU |
dc.subject | моделювання | ru_RU |
dc.subject | проектування | ru_RU |
dc.subject | конструювання | ru_RU |
dc.subject | лінгводидактичні компетентності | ru_RU |
dc.subject | technology | ru_RU |
dc.subject | credit-module studies | ru_RU |
dc.subject | design | ru_RU |
dc.subject | planning | ru_RU |
dc.subject | constructing | ru_RU |
dc.subject | linguistic and didactic competences | ru_RU |
dc.title | Організаційні передумови впровадження кредитно-модульної та проектної технологій на заняттях спецпрактикуму „Технологія сучасного уроку рідної мови” у ВНЗ | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |