Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Астахова, М. С.
dc.date.accessioned 2019-02-14T14:47:29Z
dc.date.available 2019-02-14T14:47:29Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.citation Астахова, М. С. Професіоналізм учителя в контексті сучасних змін / М. С. Астахова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 16 : Особистість вчителя : проблеми теорії і практики : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. – Вип. 21 (31). – С. 3-6. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23170
dc.description.abstract У статті розглянуто проблему професіоналізму вчителя в умовах реформування сучасної освіти, розкрито функціональні компоненти педагогічної діяльності, представлено провідні особистісні професійно значущі якості педагога. ua
dc.description.abstract The article considers the problem of teacher’s professionalism in the reformation of modern education reveals functional components of educational activities, provided by the leading personality professionally significant qualities of the teacher. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject професіоналізм педагога ua
dc.subject професійна спрямованість особистості ua
dc.subject здібності ua
dc.subject особистісні якості ua
dc.subject компоненти педагогічної діяльності ua
dc.subject професійна компетентність ua
dc.subject teacher‘s professionalism ua
dc.subject professional orientation of the personality ua
dc.subject abilities ua
dc.subject personal qualities ua
dc.subject educational components of professional competence ua
dc.subject.classification 37.091 ua
dc.title Професіоналізм учителя в контексті сучасних змін ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу