ISSN: 2310-8290
dc.contributor.author | Христенок, В. Ф. | |
dc.date.accessioned | 2019-02-13T09:12:37Z | |
dc.date.available | 2019-02-13T09:12:37Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.citation | Христенок, В. Ф. Мовна особистість учителя в процесі комунікації / В. Ф. Христенок // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 16 : Особистість вчителя : проблеми теорії і практики : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. – Вип. 21 (31). – С. 48-50. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23070 | |
dc.description.abstract | У статті з’ясовуються питання мовної особистості учителя як комунікативного лідера, окреслюються рівні володіння мовою, визначаються комунікативні мовленнєві компетенції мовців, характеризуються важливі комунікативні компоненти студентів – майбутніх учителів. | ua |
dc.description.abstract | This article investigated the issue of language teacher identity as a communicative leader, defined the levels proficiency in language, identify communicative competence of speech of speakers, characterized important components of communication of students which are the future teachers. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | мовна особистість | ua |
dc.subject | комунікативний лідер | ua |
dc.subject | комунікативні мовленнєві компетенції | ua |
dc.subject | рівні володіння мовою | ua |
dc.subject | ідіостиль | ua |
dc.subject | the linguistic identity | ua |
dc.subject | the communicative leader | ua |
dc.subject | communicative competence of speech | ua |
dc.subject | the levels of proficiency in language | ua |
dc.subject | idiostule | ua |
dc.subject.classification | 811. 161.2 | ua |
dc.title | Мовна особистість учителя в процесі комунікації | ua |
dc.type | Article | ua |