Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Інтегрування філософських і педагогічних знань в підготовці майбутніх педагогів до морального виховання

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кучина, К.О.
dc.date.accessioned 2019-02-12T12:09:42Z
dc.date.available 2019-02-12T12:09:42Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.citation Кучина, К. О. Інтегрування філософських і педагогічних знань в підготовці майбутніх педагогів до морального виховання / К. О. Кучина // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 16 : Особистість вчителя : проблеми теорії і практики : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. – Вип. 21 (31). – С. 18-21. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23055
dc.description.abstract У статті висвітлюється значення розвитку мета-теоретичного мислення, яке у комплексі всіх форм мислення сприятиме формуванню інтегративної якості майбутнього педагога – моральності на основі світоглядно-ментальних, розумових, емоційних, раціональних та ірраціональних чинників світосприйняття і світорозуміння. Автор експлікує значущість цього феномена в процес викладання педагогічних дисциплін. ua
dc.description.abstract The article deals with the importance of development of meta-theoretical thinking which in the complex of all thinking forms favour the formation of integrative quality of the future teacher – the spirituality on the basis of outlook and intellectual, mental, emotional, rational and irrational components of world perception and world understanding. Author explicat the value of this phenomenon in the process of teaching pedagogical disciplines. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject моральність ua
dc.subject мислення мета-теоретичне ua
dc.subject мудрість життєва ua
dc.subject екзистенція ua
dc.subject амбівалентність ua
dc.subject spirituality ua
dc.subject meta-theoretical thinking ua
dc.subject wise of life ua
dc.subject existence ua
dc.subject ambivalency ua
dc.subject.classification 378.015.31:37:17.022.1 ua
dc.title Інтегрування філософських і педагогічних знань в підготовці майбутніх педагогів до морального виховання ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу