Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Марусинець, М. М.
dc.date.accessioned 2019-01-21T11:09:18Z
dc.date.available 2019-01-21T11:09:18Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Марусинець, М. М. Рефлексія як засіб інноваційної діяльності вчителя / М. М. Марусинець // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 12 : Психологічні науки : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2014. - Вип. 43 (67). - C. 241-246. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/22775
dc.description.abstract В статье освещаются проблемы инновационной деятельности учителя с позиций модернизации педагогического пространства. Приведены и проанализированы инновационные технологии, которые активно применяются в субъект-субъектной и полисубъектной деятельности учителя, указано на роль рефлексии в инновационном процессе. ua
dc.description.abstract In article highlights the problem of innovation from the standpoint of the teacher upgrading teaching spaces. Shows and analysis of innovative technologies that are used extensively in the subject-subject and involving many of the teacher, shows the role of reflection in the innovation process. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.title Рефлексія як засіб інноваційної діяльності вчителя ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу