ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Марусинець, М. М. | |
dc.date.accessioned | 2019-01-21T11:09:18Z | |
dc.date.available | 2019-01-21T11:09:18Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.citation | Марусинець, М. М. Рефлексія як засіб інноваційної діяльності вчителя / М. М. Марусинець // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 12 : Психологічні науки : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2014. - Вип. 43 (67). - C. 241-246. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/22775 | |
dc.description.abstract | В статье освещаются проблемы инновационной деятельности учителя с позиций модернизации педагогического пространства. Приведены и проанализированы инновационные технологии, которые активно применяются в субъект-субъектной и полисубъектной деятельности учителя, указано на роль рефлексии в инновационном процессе. | ua |
dc.description.abstract | In article highlights the problem of innovation from the standpoint of the teacher upgrading teaching spaces. Shows and analysis of innovative technologies that are used extensively in the subject-subject and involving many of the teacher, shows the role of reflection in the innovation process. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.title | Рефлексія як засіб інноваційної діяльності вчителя | ua |
dc.type | Article | ua |