Публікація: Рефлексія як засіб інноваційної діяльності вчителя
Вантажиться...
Дата
Автори
Марусинець, М. М.
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
Анотація
В статье освещаются проблемы инновационной деятельности учителя с позиций
модернизации педагогического пространства. Приведены и проанализированы
инновационные технологии, которые активно применяются в субъект-субъектной и
полисубъектной деятельности учителя, указано на роль рефлексии в инновационном
процессе.
In article highlights the problem of innovation from the standpoint of the teacher upgrading teaching spaces. Shows and analysis of innovative technologies that are used extensively in the subject-subject and involving many of the teacher, shows the role of reflection in the innovation process.
In article highlights the problem of innovation from the standpoint of the teacher upgrading teaching spaces. Shows and analysis of innovative technologies that are used extensively in the subject-subject and involving many of the teacher, shows the role of reflection in the innovation process.
Опис
Ключові слова
Бібліографічний опис
Марусинець, М. М. Рефлексія як засіб інноваційної діяльності вчителя / М. М. Марусинець // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 12 : Психологічні науки : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2014. - Вип. 43 (67). - C. 241-246.