Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Шиманова, О. В.
dc.date.accessioned 2019-01-11T14:56:40Z
dc.date.available 2019-01-11T14:56:40Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Шиманова, О. В. Критерії типологізації комунікативних стратегій в політиці / О. В. Шиманова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 22 : Політичні науки та методика викладання соціально-політичних дисциплін : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2015. - Вип. 17. - C. 38-42. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/22607
dc.description.abstract В даній статті визначено базові критерії типологізації комунікативних стратегій в політиці, а саме сторони комунікації, мета, контекст дії, засоби, канали та інструменти впливу, зміст повідомлень, очікувані результати. Найпоширенішими в політиці є презентаційні, маніпуляційні та конвенціональні комунікативні стратегії, що були виокремленні на основі критеріїв відкритості, симетрії та способу комунікації. Презентаційні стратегії допускають пасивне сприйняття послання цільовою аудиторією, маніпуляційні – неможливі без активної реакції на повідомлення, конвенціональні – вимагають налагодження діалогу між сторонами комунікації. Поділ стратегій на головні та допоміжні обумовлений цілями та мотивами комунікатора. ua
dc.description.abstract In this article it’s analysed the basic criteria of the typology of communication strategies in politics, particulary subjects, communication purpose, context actions, products, channels and instruments of influence, the content of the messages, expected results. The most common in politics are presentation, manipulation and conventional communication strategies that were singled out based on the criteria of openness, symmetry and method of communication. Presentation strategies allow passive target audience perception of the message, manipulation strategies are impossible without the active response to messages, conventional strategies require dialogue between the subjects of communication. The difference between main and supporting strategies is objectives and motives of communicator. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject політична комунікація ua
dc.subject маніпуляційна стратегія ua
dc.subject конвенціональна стратегія ua
dc.subject презентаційна стратегія ua
dc.subject political communication ua
dc.subject communication strategy ua
dc.subject manipulation strategy ua
dc.subject conventional strategy ua
dc.subject presentation strategy ua
dc.subject.classification 316.77 ua
dc.title Критерії типологізації комунікативних стратегій в політиці ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу