Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Функції освітнього середовища з точки зору створення умов для роботи з обдарованою молоддю

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кремінський, Б. Г.
dc.date.accessioned 2019-01-11T11:37:22Z
dc.date.available 2019-01-11T11:37:22Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Кремінський, Б. Г. Функції освітнього середовища з точки зору створення умов для роботи з обдарованою молоддю / Б. Г. Кремінський // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. - Вип. 53. - С. 102-108. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/22580
dc.description.abstract Визначено функції освітнього середовища з точки зору створення умов для роботи з обдарованою молоддю. Досліджено значення та вплив освітнього середовища, як соціокультурного феномену, на формування та розвиток інтелектуальних здібностей учнівської та студентської молоді. Визначено, що можливість набуття знань з одного боку залежить від рівня розвитку освіти в суспільстві в цілому, а з іншого боку залежить від кваліфікованості кадрів конкретного освітнього закладу. Розглянуто залежність результатів навчання від матеріальної та нематеріальної складових умов навчання. Досліджено існування зв’язку між формальним статусом навчальних закладів і рівнем досягнень учнів на інтелектуальних змаганнях. Наголошено на ролі мотивації до навчання як необхідної складової функціонування освітнього середовища. Виокремлено основні види мотивованої навчальної діяльності та визначено з них найбільш цікаві та перспективні з точки зору роботи з обдарованою молоддю. Зроблено висновок про те, що дійсно ефективна система освіти має будуватися з урахуванням виконання відповідним освітнім середовищем усіх його основних функцій. ua
dc.description.abstract Identified the functions of the educational environment in terms of creating conditions for work with gifted youth. Investigated the value and impact of educational environment as a sociocultural phenomenon, the formation and development of intellectual abilities of pupils and students. Determined that the opportunity to acquire knowledge on the one hand depends on the level of education in society, on the other hand depends on the specific qualifications of staff of the educational institution. Considered the dependence of the learning outcomes from tangible and intangible components of the learning environment. Investigated the link between the formal status of the institution and the level of student achievement on intellectual competitions. Emphasized the role of motivation in learning as a necessary component of the functioning of the educational environment. Marked the basic types of motivation of educational activity and determine the most interesting and promising ones in terms of working with gifted youth. It is concluded that the really effective system of education must take into account the implementation of appropriate educational environment of all its basic functions. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject освітнє середовище ua
dc.subject функції ua
dc.subject навчання ua
dc.subject обдарована молодь ua
dc.subject мотивація ua
dc.subject інтелектуальні змагання ua
dc.subject educational environment ua
dc.subject functions ua
dc.subject training ua
dc.subject gifted young people ua
dc.subject motivation ua
dc.subject intellectual competition ua
dc.subject.classification 371.212.3 ua
dc.title Функції освітнього середовища з точки зору створення умов для роботи з обдарованою молоддю ua
dc.title.alternative Functions educational environment in terms of creating conditions for work with gifted youth ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу