Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Лікарчук Н. В.
dc.date.accessioned 2019-01-09T13:23:28Z
dc.date.available 2019-01-09T13:23:28Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Лікарчук, Н. В. Політична реклама як засіб впливу на електоральну поведінку / Н. В. Лікарчук // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 22 : Політичні науки та методика викладання соціально-політичних дисциплін : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2015. - Вип. 18. – С. 54-59. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/22515
dc.description.abstract Аналізуються механізми впливу політичної реклами на систему факторів, які впливають на політичний вибір. До таких факторів відносяться: ідеологічні установки, політична культура, соціалізуючі фактори, інтерес до політики, соціальний статус виборця. ua
dc.description.abstract The mechanisms of influence of the political advertising are analysed on the system of factors which influence on a political choice. To such factors belong: ideological settings, political culture, socializing factors, interest, to the policy, social status of elector. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject політична реклама ua
dc.subject політичний вибір ua
dc.subject фактори формування політичного вибору ua
dc.subject електоральна поведінка ua
dc.subject ідеологічні установки ua
dc.subject соціалізуючі фактори ua
dc.subject political advertising ua
dc.subject political choice ua
dc.subject elektoral'na conduct ua
dc.subject ideological settings ua
dc.subject socializing factors ua
dc.subject.classification 321.107 ua
dc.title Політична реклама як засіб впливу на електоральну поведінку ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу