Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Вовк, Л. П.
dc.date.accessioned 2019-01-09T07:55:29Z
dc.date.available 2019-01-09T07:55:29Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Вовк, Л. П. З’ясування дидактичної моделі науки і дисципліни / Л. П. Вовк // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. - Вип. 53. - С. 5-10. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/22496
dc.description.abstract У статті розглядаються підходи до з’ясування співвідношення змісту і дидактичної моделі навчальної дисципліни вищого педагогічного закладу моделі науки, зокрема, тих дисциплін, які наближають до усвідомлення громадянських цінностей педагогічної професії, сприяють формуванню як професійних компетентностей, так і загальної освіченості майбутнього вчителя. ua
dc.description.abstract In the article approaches to ascertain the value of content and didactic model of discipline of higher educational institutions of science models, especially those disciplines that bring awareness to civic values teaching profession, contribute to the formation of both professional competence and the general education of future teachers. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject модель ua
dc.subject дидактична модель ua
dc.subject модель науки ua
dc.subject модель дисципліни ua
dc.subject model ua
dc.subject didactics model ua
dc.subject science model ua
dc.subject model of discipline ua
dc.subject.classification 37.012 ua
dc.title З’ясування дидактичної моделі науки і дисципліни ua
dc.title.alternative Finding out of didactics model of science and discipline ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу