Electronic Dragomanov Ukrainian
State University Repository

Організаційно-педагогічна модель формування змісту навчальної дисципліни “робота в матеріалі”

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Бусленко, О. М.
dc.date.accessioned 2019-01-03T10:39:22Z
dc.date.available 2019-01-03T10:39:22Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Бусленко, О. М. Організаційно-педагогічна модель формування змісту навчальної дисципліни “робота в матеріалі” / О. М. Бусленко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. – Вип. 54. – С. 33-40. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/22439
dc.description.abstract У статті змодельованозміст навчальної дисципліни “Робота в матерілі”, що викладається майбутнім дизайнерам у процесі фахової підготовки. За основу у процесі моделювання було взято принцип структурування та добору навчальної інформації відповідно до завдань, які висуваються до фахової підготовки майбутніх дизайнерів. Розглянуто чотири види структур, які були взяті за основу для формування змісту навчальної дисципліни “Робота у матеріалі”. Представлено методика добору і структурування змісту навчальної дисципліни у певній логічні послідовності. У межах теорії єдності змістової і процесуальної сторін виокремлено і запропоновано у тексті статті найбільш уживані принципи і критерії формування змісту навчання, які враховують у процесі добору і структурування змісту навчального матеріалу. На основі викладених положень зроблені відповідні висновки і окреслені перспективи подальших досліджень. ua
dc.description.abstract Article content modeled discipline “Work in material”, which describes the future designers in the training.The basis of the simulation was taken the principle of selection and structuring educational information according to the tasks that apply to professional training future designers. We consider four types of structures that were taken as a basis for shaping the content of the subject matter “Working in material”. Presentedmethods for selecting and structuring the content of discipline in a logical sequence.Within the theory of the unity of semantic and procedural sides singled out and proposed in the text most common principles and criteria shaping the content of training that take into account in the selection and structuring of the content of educational material. Based on the provisions set developed appropriate conclusions and outlines the prospects for further research. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject організаційно-педагогічна модель ua
dc.subject структурування змісту навчальної дисципліни ua
dc.subject робота в матеріалі ua
dc.subject майбутні фахівці з дизайну ua
dc.subject organizational and pedagogical model ua
dc.subject structuring the content of the discipline ua
dc.subject work in material ua
dc.subject future professionals of the design ua
dc.subject.classification 378.016 ua
dc.title Організаційно-педагогічна модель формування змісту навчальної дисципліни “робота в матеріалі” ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics