У статті змодельованозміст навчальної дисципліни “Робота в матерілі”, що викладається майбутнім дизайнерам у процесі фахової підготовки. За основу у процесі моделювання було взято принцип структурування та добору навчальної інформації відповідно до завдань, які висуваються до фахової підготовки майбутніх дизайнерів. Розглянуто чотири види структур, які були взяті за основу для формування змісту навчальної дисципліни “Робота у матеріалі”. Представлено
методика добору і структурування змісту навчальної дисципліни у певній логічні послідовності. У межах теорії єдності змістової і процесуальної сторін виокремлено і запропоновано у тексті статті найбільш уживані принципи і критерії формування змісту навчання, які враховують у процесі добору і структурування змісту навчального матеріалу. На основі викладених положень зроблені відповідні висновки і окреслені перспективи подальших досліджень.
Article content modeled discipline “Work in material”, which describes the future designers in the training.The basis of the simulation was taken the principle of selection and structuring educational information according to the tasks that apply to professional training future designers. We consider four types of structures that were taken as a basis for shaping the content of the subject matter “Working in material”. Presentedmethods for selecting and structuring the content of discipline in a logical sequence.Within the theory of the unity of semantic and procedural sides singled out and proposed in the
text most common principles and criteria shaping the content of training that take into account in the selection and structuring of the content of educational material. Based on the provisions set developed appropriate conclusions and outlines the prospects for further research.