Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Організаційно-педагогічні умови підготовки майбутніх учителів технологій до організації позаурочної художньо-технічної діяльності учнів

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Андрощук, І. П.
dc.date.accessioned 2018-12-20T13:11:46Z
dc.date.available 2018-12-20T13:11:46Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Андрощук, І. П. Організаційно-педагогічні умови підготовки майбутніх учителів технологій до організації позаурочної художньо-технічної діяльності учнів // І. П. Андрощук // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. – Вип. 54. – С. 10-14. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/22317
dc.description.abstract У статті розглянемо сутність поняття “організаційно-педагогічні умови” та визначено зміст поняття “організаційно-педагогічні умови підготовки майбутніх учителів технологій до організації позаурочної художньо-технічної діяльності учнів. Відмічено, що до організаційно-педагогічних умов, які підвищують ефективність підготовки майбутніх учителів технологій до організації позаурочної художньо-технічної діяльності учнів доцільно віднести: здійснення підготовки майбутніх вчителів до позаурочної художньо-технічної діяльності як цілісної системи; оновлення змісту підготовки майбутніх учителів технологій до організації позаурочної художньо-технічної діяльності учнів, як складової системи; використання проектної технології як основи здійснення позаурочної художньо-технічної діяльності учнів та творчого зростання майбутнього вчителя; оволодіння майбутніми вчителями технологій особистісно орієнтовними технологіями організації позаурочної художньо-технічної діяльності учнів. Зосереджено увагу на тому, що підвищення ефективності підготовки майбутніх учителів технологій залежить від цілісності цієї підготовки та взаємозв’язку між її компонентами. ua
dc.description.abstract In the article essence of the notion of organizational-pedagogical conditions has been considered and content of the notion of organizational-pedagogical conditions of future technology teachers’ training for pupils’ extracurricular artistic-technical activities organization has been defined. It has been indicated that organizational-pedagogical conditions of future technology teachers’ effective training for pupils’ extracurricular artistic-technical activities organization include future technology teachers’ extracurricular artistic-technical activities as an integral system; use of design technology as foundation for carrying out such activities and future teachers’ personal development; future teachers’ mastering personality-based technologies during the organization of pupils’ artistictechnical activities. It has been stated that enhancement of future technology teachers’ training efficiency depends on the level of training integrity and interaction between its components. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject організаційно-педагогічні умови ua
dc.subject вчитель технологій ua
dc.subject підготовка майбутніх вчителів технологій ua
dc.subject система та зміст підготовки ua
dc.subject проектна технологія ua
dc.subject особистісно орієнтовані технології ua
dc.subject organizational-pedagogical conditions ua
dc.subject technology teacher ua
dc.subject future technology teachers’ training ua
dc.subject system and content of training ua
dc.subject design technology ua
dc.subject personality-oriented technologies ua
dc.subject.classification 378.1 ua
dc.title Організаційно-педагогічні умови підготовки майбутніх учителів технологій до організації позаурочної художньо-технічної діяльності учнів ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу