У статті розглянемо сутність поняття “організаційно-педагогічні умови” та визначено зміст поняття “організаційно-педагогічні умови підготовки майбутніх учителів технологій до організації позаурочної художньо-технічної діяльності учнів. Відмічено, що до організаційно-педагогічних умов, які підвищують ефективність підготовки майбутніх учителів технологій до організації позаурочної художньо-технічної діяльності учнів доцільно віднести: здійснення
підготовки майбутніх вчителів до позаурочної художньо-технічної діяльності як цілісної системи; оновлення змісту підготовки майбутніх учителів технологій до організації позаурочної художньо-технічної діяльності учнів, як складової системи; використання проектної технології як основи здійснення позаурочної художньо-технічної діяльності учнів та творчого зростання майбутнього вчителя; оволодіння майбутніми вчителями технологій особистісно орієнтовними технологіями організації позаурочної художньо-технічної діяльності учнів. Зосереджено увагу на тому, що підвищення ефективності підготовки майбутніх учителів технологій залежить від цілісності цієї підготовки та взаємозв’язку між її компонентами.
In the article essence of the notion of organizational-pedagogical conditions has been considered and content of the notion of organizational-pedagogical conditions of future technology teachers’ training for pupils’ extracurricular artistic-technical activities organization has been defined. It has been indicated that organizational-pedagogical conditions of future technology teachers’ effective training for pupils’ extracurricular artistic-technical activities organization include future technology teachers’ extracurricular artistic-technical activities as an integral system; use of design technology as foundation for carrying out such activities and future teachers’ personal development; future teachers’ mastering personality-based technologies during the organization of pupils’ artistictechnical activities. It has been stated that enhancement of future technology teachers’ training efficiency depends on the level of training integrity and interaction between its components.