Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Сільвейстр, А. М.
dc.contributor.author Моклюк, М. О.
dc.contributor.author Моклюк, О. О.
dc.date.accessioned 2018-12-17T15:01:03Z
dc.date.available 2018-12-17T15:01:03Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Сільвейстр, А. М. Інтеграція знань як психолого-педагогічна проблема / А. М. Сільвейстр, М. О. Моклюк, О. О. Моклюк // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. – Вип. 57. – С. 171-178. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/22249
dc.description.abstract У статті розглядаються питання пов’язані з проблемою інтеграції знань, яка на сьогодні існує у сучасній школі. Проблема дидактичної інтеграції у загальноосвітній школі потребує теоретико-методологічного обґрунтування в контексті вивчення та засвоєння учнями основних філософських категорій і понять, що є основою для трансформації наукових закономірностей у формуванні природничо-наукових знань. ua
dc.description.abstract The article addresses the problem associated with the integration of knowledge that currently exists in the modern school. Problem of didactic integration in secondary school requires theoretical and practical bases in the context of learning and mastering the student basic philosophical categories and concepts that are the basis for the transformation of scientific regularities in the formation of natural science. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject інтеграція ua
dc.subject інтеграція знань ua
dc.subject інтеграція освіти ua
dc.subject інтеграційне навчання ua
dc.subject інтеграційні процеси ua
dc.subject учні ua
dc.subject інтегровані зв’язки ua
dc.subject integration ua
dc.subject integration of knowledge ua
dc.subject integration of education ua
dc.subject integration training ua
dc.subject integration processes ua
dc.subject the students integrated communications ua
dc.subject.classification 378.147:28 ua
dc.title Інтеграція знань як психолого-педагогічна проблема ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу